"Militærhistorisk Bibliotek 5 - Festung Vestfold, tyske forsvarsverk 1940-1945" (Per Erik Olsen og Rune Sørlie, 2016. ISBN 978-82-92938-37-9 ) - De har fått god hjelp av et par forummedlemmer også...

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Neppe... Jeg venter feks stadig på mitt forhåndsbestilte eksemplar av "Hemmelig Krig" (ref bilde). Burde nok heller ha kjøpt boken på lanseringen i forrige uke...Stutzpunkt wrote:Har du en slags superavtale med Posten Natter?
Orker ikke grave frem boken igjen nå (kommer en taxi på døren om knapt 4 timer, så jeg må få litt søvn). Får evt komme tilbake til det når jeg er hjemme igjen og på nett om en ukes tid, men som sagt er det "skjønnhetsfeil" ift navn/betegnelser ol - ikke noe grovt så vidt jeg husker (har uansett sett verre: Det finnes vel knapt noe litteratur utover det som er skrevet av Rössler/Lauck/Fock som beskriver disse temaene korrekt :-/ ).Stutzpunkt wrote:Hva slags feil var det med torpedoer?
Jeg bestilte boka fra ARK og mottok den for en uke siden!Stutzpunkt wrote:Har du en slags superavtale med Posten Natter?Jeg har fortsatt ikke mottatt noe bok her, ser frem til å lese den.
Fikk den omsider i hus nå - spennende tema:Natter wrote:Jeg venter feks stadig på mitt forhåndsbestilte eksemplar av "Hemmelig Krig"
Du bør legge ut søkeagenter på både antikvariat.net, FINN.no osv så får du varsler når de dukker opp.Yngvar wrote:Denne har jeg prøvd å få tak i tidligere men nå dukket den opp på et antikvariat.
Får evt komme tilbake til det når jeg er hjemme igjen og på nett om en ukes tid, men som sagt er det "skjønnhetsfeil" ift navn/betegnelser ol - ikke noe grovt så vidt jeg husker (har uansett sett verre: Det finnes vel knapt noe litteratur utover det som er skrevet av Rössler/Lauck/Fock som beskriver disse temaene korrekt :-/ ).
Forresten: Jeg mener at de skrev kategorisk at man hadde en Biber-base på Håøya, selv om det antagelig er usikkert om de kom frem dit før krigen sluttet?