Krigsbunkeren

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Hei, Dere.

Da har jeg laget en nettbutikk Krigsbunkeren med en bedre oversikt over de bøkene jeg selger. Den er ikke helt ferdig, har f.eks ikke funnet ut en grei måte å inkludere porto på, men generelt så er det 40 kroner for de mindre bøker (17,- for dvd og noen bittesmå bøker). Større bøker havner rundt 60,-, men de største må gå med norgespakke til 115 kroner eller større. Da kan det være greit å kjøpe flere når man først er i gang.

Der det står "betalingsmåte" så sender jeg fremdeles med faktura så det er ikke nødvendig å skrive noe der.

"Leveringsmåte" er fremdeles posten med mindre du selv vi hente det hjemme hos meg. Når ting sendes med posten så er det alltid den billigste måten.

Alt du finner på Krigsbunkeren har jeg på lager og sender normalt dagen etter en bestilling. Av og til kan det gå 2-3 dager ekstra hvis jeg er borte en helg. 12 feb - 12 mar er jeg ferie og da går det iallefall 2-3 dager før bøker blir sendt da jeg må ha noen andre til å gjøre jobben.

Overskudd av salg går med til å dekke div. prosjekter i kystfort.com, forumet og innkjøp av nye bøker.

Sammens med bøkene legger jeg også med informasjon og reklame fra forskjellige fort/museer etc. Hvis du ikke ønsker dette så skriver du dette i "kommentarer" når du bestiller. Hvis du har fått slik reklame før kan du også nevne dette (og da skal jeg prøve å legge inn nyere brosjyrer hvis jeg har dette)

og linken er igjen Krigsbunkeren

Mvh Erik H
Last edited by Erik H on 04 Apr 2009 11:16, edited 4 times in total.
Björn
Posts: 158
Joined: 10 Nov 2007 13:57
Location: Stockholm

En svärt gott jobb du har brukt för dette.
Mye intressante böker att köpe.
Det umulige klarer jeg av, mirakler tar litt lenger tid.
Hoper dere skjönner "Svorsk"
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Snart er det 20 000 skrevne innlegg på forumet og dette må feires!

Når innlegg nr. 20 000 er skrevet så starter 20 dager med 20% på alle bøker på Krigsbunkeren så lenge jeg ikke går tom. På toppen av dette så gir jeg også 20% på frakt og gratis for de som kjøper bøker for over 500 kr.

Ps. jeg er fortiden 1000 mil unna så salget kan uansett ikke starte før 16 mars.. så det er ikke vits i å generere innlegg bare for å komme raskere til 20 000 PDT_Armataz_01_18

Husk at penger til Krigsbunkeren er støtte til drift av Kystfort.com og dets prosjekter!

Mvh
Erik H

PS, denne tråden blir lukket da dette er bare til informasjon.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Påske tilbud fra Krigsbunkeren

Har X antall av et lite hefte som heter "På liv og død". Litt mer seriøst enn den vanlige påskekrimmen man leser, men spennende nok selv om den er bare på 70 sider. Legger med denne på alle bestillinger som blir gjort fra og med idag og ut påsken (så lenge lageret holder)

les mer om denne på: http://www.kristians1.net/paalivogdoed.html

Mvh Erik H
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Ny pris på "kampf um Norwegen". Den er nå kommet ut som opplag nr. 2, men uten kartene etc; Bare cover.
På den andre siden er den nå blitt billigere. Kr. 140,- på Krigsbunkeren ( som pr 24 mai ennå ikke er oppdatert grunnet en database feil).

Erik H
BOFF127mm
Posts: 15
Joined: 22 Mar 2010 11:55
Location: Tønsberg

hei

Du har vel ikke mulgihet å få tak i boken "tyske Kystfort i Norge" av fjørtoft :D
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

BOFF127mm wrote:hei

Du har vel ikke mulgihet å få tak i boken "tyske Kystfort i Norge" av fjørtoft :D
Da må du nok lete etter den på div. bruktbokhandler eller nettauksjoner, og være forberedt på å ut med over tusenlappen for den :)
Et alternativ er jo «Klar til strid - Kystartilleriet gjennom 100 år» utgitt av Kystartilleriets Offisersforening, som fremdeles er mulig å få tak i. Mye av det som står i «Tyske kystfort i Norge» er inkludert i den.
--
Tommy
BOFF127mm
Posts: 15
Joined: 22 Mar 2010 11:55
Location: Tønsberg

Takk for tipset fikk boka du nevner på mareringen. men synes boka til fjørtoft er unik og kan ikke sammenlignes. hadde 1 eks på RØF når jeg tjenstegjorde der men det forsvant når vil la fortet ned.. desverre ..
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”