Enda en idiotisk overskrift i media...

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

Flora krigshistorielag
User avatar
TrondK
Posts: 216
Joined: 10 Jul 2008 20:40
Location: Haugesund
Contact:

– Vi må kalle en spade for en spade, et rovdyr for et rovdyr. De farligste rovdyrene er ikke ulv, gaupe, jerv eller bjørn. Det er politiske rovdyr som må jaktes ned og tas ut ..

--------
– Dette bør bli et nytt Stalingrad. Vi skal omringe dem, ikke gi opp, bite oss fast –..
---------


Psst hr Moe, du bør ikke høre hva hr Stalin eller hr Goebbles hvisker inn i øret ditt om kvelden før du legger deg- det kan hende du ender opp i Fandens glødende kullkjeller.

PDT_Armataz_01_14
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

Ok, så var kanskje ikke innholdet så veldig klokt formulert, men budskapen var vel at Sp vil omringe Frp og "nedkjempe" det. Ikke at Frp = Tyske soldater.... Det var vertfall mitt poeng....
Flora krigshistorielag
User avatar
TrondK
Posts: 216
Joined: 10 Jul 2008 20:40
Location: Haugesund
Contact:

Haha, jeg ser poenget ditt. Jeg tror han Moe får viljen sin med dette utspillet. Han kalte dette stuntet sitt: "15 minutes of fame."


PDT_Armataz_01_18
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”