Noen som vet noe om denne CD'en?

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Knut Ø.
Posts: 879
Joined: 10 Jul 2006 15:33
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Uten at eg skal seie det sikkert akkurat i dette tilfellet, men mest truleg finns denne infoen tilgjengelig gratis på nettet.

Det er fleire på ebay innan mange bransjar, spesielt innan motor, som sankar bilder og info på nettet og sel det som slike compilations. Har sjølv opplevd å finne bilder av min motorsykkel på slike cd'ar som blir solgt på ebay.

Plusset er vel at du får mykje info utan å måtte sitte å leite det opp, minuset er at selgaren tjener penger på ein jobb andre har gjort. Skulle ikkje forundre meg om bilder som er posta på dette forumet også dukkar opp på slike cd'ar. Derfor er det eit poeng å vannmerke bilda ein legg ut.
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

men mest truleg finns denne infoen tilgjengelig gratis på nettet.
Hallo

Alle de tre tilleggene utover bildemateriale kan (eller kunne ihvertfall) lastes ned gratis hos museumcenter Hanstholm....

Tipper også som du sier at bildene er hentet fra ymse nettsider, da en drøss av auksjonene hans er pdf`er som kan lastes ned gratis!
Rett og slett lureri hele greia, så skygg unna og prøv heller titlene i Google ;-)

Erik
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

Bildene er fra en nettside som heter World War 2 in color eller noe i den duren..
Flora krigshistorielag
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”