Dratt vel langt,Karl Erik?

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
RasmusTerne

Innlegg på lederplass i "Harstad Tidende" 4.juni av Karl Erik Harr.(maler/skribent)
Er han inne på noe?
Sigfred R.
Attachments
Adolf.jpg
Adolf.jpg (273.1 KiB) Viewed 202 times
User avatar
TrondK
Posts: 216
Joined: 10 Jul 2008 20:40
Location: Haugesund
Contact:

Tja ser mer ut som den godeste Hr Karl Erik Harr.(maler/skribent) fikk lov til å sutre pittelittegrann i media ihvertfall.

Dakkars liten.... :D
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
RasmusTerne

TrondK skrev:
Tja ser mer ut som den godeste Hr Karl Erik Harr.(maler/skribent) fikk lov til å sutre pittelittegrann i media ihvertfall.
Var vel en tanke som slo meg også.....
Sigfred R.
Ole
Posts: 998
Joined: 03 Mar 2009 23:42
Location: Kragerø/Bjarkøy

Før museet på Trondenes ble bygget var det planer om et vikingsenter der som Karl Erik selv skulle være den største bidragsyter til. Det ble ikke noe av. Det er derfor fortsatt bare en guddommelighet på Trondenes, nemlig jomfru Maria. Det kan være derfor Karl Erik sutrer.
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Har fått svar i dag, tydeligvis :-)
http://www.ht.no/kultur/finn/article263876.ece
--
Tommy
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Heh...
Den ene linja der mot slutten sier jo litt om forholdet mellom de to og at det kanskje er mer en personkonflikt enn et godt poeng som er grobunnen for det første innlegget....
Allerede før jeg hadde begynt, ønsket han meg god tur sørover igjen.
Mvh
Erik E
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”