Innkjøp av Deutsche Soldaten October 2009

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply

Kommer du til å skaffe boken gjennom KrigsBunkeren?

Ja
17
81%
Njet, har den fra før!
0
No votes
skal ikke skaffe den
4
19%
 
Total votes: 21
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Deutsche Soldaten (2008) var en bok jeg skulle få tak i, men var litt treg og nå er det tre uker å vente til de trykker opp et nytt opplag. Jeg har ikke sett boken, men som jeg forstår så er det 350 sider med tusenvis av bilder og forklaringer om den tyske soldat, utstyr, levemåte, kameratskap etc. Noen som har den? Her er iallefall litt om boken
Deutsche Soldaten is a stunning visual history of the German soldier and provides a unique reflection of how the men lived, ate, and washed themselves on the front, or behaved when at rest, what were their pastimes, ambitions, worries and how they spent their leave, through the collections of personal items and other artifacts they left behind.

This book can best be understood as a G.I. Collector’s Guide (Histoire & Collections, 2005) for the German soldier. The treatment is very similar with page after page of pieces of uniform and equipment the even the most knowledgeable collector will find new items amongst. There are a great many close up photographs that will be invaluable for collectors looking to see what the genuine article looks like.

Lavishly illustrated with thousands of color photographs, this large format book is being jointly produced by Casemate and Andrea Press in Spain.
Jeg skal bestille x antall bøker som jeg skal selge gjennom krigsbunkeren. trykk på avstemningsknappen hvis du tenker å anskaffe boken. Det gir meg en pekepinn på hvor mange jeg skal skaffe, skal uansett kjøpe inn 10 bøker. De som ønsker å selge disse gjennom sitt museum eller lignende kan sende meg en PM. større kvanta betyr bedre rabatter for alle.

Boken blir solgt for rundt 300

til slutt en link til noen sider fra deutsche soldaten

http://www.casematepublishing.com/cgi/i ... nemail/DS/

Erik H
Attachments
ScreenShot337.jpg
ScreenShot337.jpg (33.79 KiB) Viewed 184 times
Last edited by Erik H on 23 Sep 2009 18:47, edited 4 times in total.
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Tror du glemte avstemmingen :-)
--
Tommy
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Skal bestille opp boken om noen uker og blir vel klar for salg i starten av Desember.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
User avatar
Natter
Posts: 6385
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Erik H wrote:Boken blir solgt for rundt 300
Høres bra ut (har sett enkelte som har tjent uforholdsmessig mye penger på denne på diverse internettauksjoner - dvs. 3-4 ganger dette beløpet).
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”