Bøker fra NBdigital

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
sundgot
Posts: 404
Joined: 05 Jan 2011 13:06

En godbit:
Onkel Sams kaniner : teknisk etterretning i Norge
http://www.nb.no/nbsok/nb/3fdbdaf68026b ... db84bb13#5
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Usikker på hva jeg gjør galt men jeg får ikke linkene til å virke. Når jeg trykker på dem kommer det bare opp en side med info om boken. Hvor skal man trykke for å komme inn i selve boken? Må man være logget inn?
Attachments
NB.JPG
NB.JPG (31.53 KiB) Viewed 61 times
User avatar
Natter
Posts: 6385
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Tarjei wrote:Usikker på hva jeg gjør galt men jeg får ikke linkene til å virke. Når jeg trykker på dem kommer det bare opp en side med info om boken. Hvor skal man trykke for å komme inn i selve boken? Må man være logget inn?
Er ingen ekspert på dette, men du mangler to knapper rett under "bilderekken" ift. hva jeg ser i min nettlser (Firefox - samme for øvrig i IE): "FLASH" og "HTML". Mulig du har noen begrensinger i nettleseren din (sikkerhetsinnstillinger el.)? Hvilken leser bruker du? Har du installert Flash-Player? Skjer det noe når du trykker på linken under "Varig lenke" nederst?
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Kommer tilbake til samme side. Det kan være fordi jeg er koblet til en dansk server. Skal forsøke et annet nettverk.
User avatar
Natter
Posts: 6385
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Ikke usannsynlig at det er begrensinger på opprinnelsesland i avtalen.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Informasjon som ikke deles, går tapt!
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Ja, det er kun norske IP-adresser som har tilgang til å lese bøker.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2
--
Tommy
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”