Tyske kystfort i Norge

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Takk for raskt og fyldig svar JEF !

Jeg skjønner at det neppe er forventet økonomisk gevinst som kan drive dette i mål PDT_Armataz_01_18

Vi får leve i håpet ! Og så får de som eventuelt kommer over noen gode ideer eller kontakter trå til ...

mvh
KOS
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Med mindre noen kommer og tilbyr seg å utgi boken, har jeg ingen intensjoner om å pushe på for å få et opplag 2.
En revisjon og utgivelse forsåvidt mulig, men da må et forlag ta kostnaden ved å kjøpe bildene fra Bundesarchiv samt at manus, spesielt batterilistingen, må revideres.
Det er jo flere mulige alternativer her....
Har selv opplevd at folk er ganske så velvillige til å "låne ut" bilder fra egne samlinger til bokutgivelser og med en bok av dette kaliberet tror jeg nok mange hadde trådd til for å hjelpe.
Det hadde jo i såfall blitt samme bok, men med andre bilder - Sikkert ikke mange som hadde klaget på det!

Har man et ferdig manus og en god bunke "gratis" bilder er det nok en rekke forlag som ville tatt kostnaden med selve trykkingen.

Mvh
Erik E
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Solgt for 2800 kr
Så noen andre den som lå på Ebay?
Gikk for 152 Euro! Så man får dem visst for halv pris i utlandet! :D

Erik
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

jeg er sikker på at hvis den ble annonsert her på forumet så ville sikkert prisen blitt litt høyere... kanskje. jo flere som vet om slikt jo flere som byr.

EH
User avatar
bactuz
Posts: 1395
Joined: 30 May 2008 21:23
Location: Haugesund, Rogaland

Hva med å tilby den allerede tilgjengelige utgaven av boken som digital PDF-versjon? Da gjerne mot fornuftig betaling selvfølgelig.
Er det noe som er mulig uten å måtte betale mer avgifter etc. til Bondearkivet? Revidert matriell kunne jo vedlegges på en eller annen måte for å få det hele up to date. Nedlasting via kystfort og betaling via PayPal f.eks. Trenger vel kanskje ikke betale ny runde med avgifter for en allerede eksisterende publikasjon?

Noen tanker?

Mange av oss som kunne tenkt oss å lese den forgjettede boken snart :)


Kai
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”