Tysk Befæstningsbyggeri 1933-1945

informasjon som omhandler tyske kystfort/bunkere/installasjoner fra den andre verdenskrig. Legg gjerne inn linker til f.eks youtube eller scan inn avisklipp o.l

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Håper jeg ikke ødelegger for salget for noen, men denne boken har jeg selv og rangerer den meget lavt på min liste over bøker som er verdt å kjøpe innen området Kystfort/regelbau. (det er ikke en eneste tegning eller bilde i boken og litt vanskelig å sette seg inn i. 60 sider og halvparten i i Tysk)

For den som samler på alt så er det sikkert verd prisen, men kan ikke måle seg opp mot f.eks Jegns Andersen & Rudi Rolf sin "German bunkers in Danmark.

Erik H
Gronsvik
Posts: 208
Joined: 25 May 2006 13:19
Location: Konsvikosen, Lurøy kommune

Hvor får man kjøpt German bunkers in Danmark?

Inge S
User avatar
GUNSOFWAR
Posts: 76
Joined: 03 Feb 2007 1:11
Location: Arendal

Erik H wrote:Håper jeg ikke ødelegger for salget for noen, men denne boken har jeg selv og rangerer den meget lavt på min liste over bøker som er verdt å kjøpe innen området Kystfort/regelbau. (det er ikke en eneste tegning eller bilde i boken og litt vanskelig å sette seg inn i. 60 sider og halvparten i i Tysk)

For den som samler på alt så er det sikkert verd prisen, men kan ikke måle seg opp mot f.eks Jegns Andersen & Rudi Rolf sin "German bunkers in Danmark.

Erik H
Greit å vite, jeg bare tilfeldig kom over den.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Absolutt flott at vi legger ut ting og tang som er for salg... dont stop!
Måtte bare kommentere slik at folk vet hva de byr på.

Den andre boken kan kjøpes her:

http://www.museumscenterhanstholm.dk/nyheder/?PAGE=2724

Erik H
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Erik H wrote:Den andre boken kan kjøpes her:

http://www.museumscenterhanstholm.dk/nyheder/?PAGE=2724
Om denne anbefales på det varmeste, kanskje det kunne vært noe for Kystfort.com å forhandlet et kvantum av - gjerne mot forhåndsbestilling, med et påslag deretter til inntekt for drift ?

mvh
KOS
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Jeg tar kontakt og hører hva prisen er for et større kvanta. Hadde jo vært fint å presset prisen på denne fine boken. stay tuned!

Erik H
Post Reply

Return to “Bøker, youtube, avisklipp m.m”