Joined: 10 Jul 2006 14:33 Posts: 579 Location: Førde, Sogn og Fjordane
Beltevogn
Lurer på om nokon kan hjelpe meg å identifisere desse restane av eit beltekøyretøy. Bildet er tatt for ca 10 år sidan på ei utkøyrsle ved vegen mellom Nordfjordeid og Måløy. Restane av køyretøyet er borte i dag, det vart bygd ei svær utkøyrsle/rasteplass akkurat der og eg reknar med desse restane vart vippa på sjøen. Anar ingenting om opprinnelsen av dette, heller ikkje om det i heile tatt er militært. Dette er heller ikkje akkurat i umiddelbar nærhet av noko kystfort.
Attachments:
beltevogn1.jpg [ 202.21 KiB | Viewed 336 times ]
01 Nov 2007 20:24
Arquebus
Joined: 23 Jun 2007 20:41 Posts: 667 Location: 5501 Haugesund
Re: Beltevogn
Knut Ø. wrote:
Lurer på om nokon kan hjelpe meg å identifisere desse restane av eit beltekøyretøy.
Dette er rester av en tysk RSO, et lett beltekjøretøy for transport og trekking av artilleri utviklet for Østfronten.
_________________ Arquebus krigshistorisk museum lokal krigshistorie siden 1980
01 Nov 2007 21:16
Knut Ø.
Joined: 10 Jul 2006 14:33 Posts: 579 Location: Førde, Sogn og Fjordane
Takk for svar. No er spørsmålet; kva gjorde den akkurat der? Var det slike i Nordfjord under krigen, eller har vegvesenet eller andre nyttiggjort seg denne i etterkrigstida?
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum