13cm kanonene på Rugøysund

Alle spørsmål om kystfort kanoner og andre våpen legges her. Når nok interesse rundt ett våpen er nådd vil den legges under på kanoner/våpen

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Noen som kjenner opphavet til disse to kanonene som var av nyere fabikat? (Ikke Nina-kanonene)
User avatar
Knut Ø.
Posts: 879
Joined: 10 Jul 2006 15:33
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Sidan ingen har svart endå...

Har leita høgt og lågt etter eit dokument eller bok e.l. der eg veit eg har lest om desse. Eg ville ikkje svare på tråden før eg evt hadde funne svaret og kilda sidan eg ikkje kan gi noko korrekt svar ut i frå hukommelsen, men det ser ut som om eg må melde pass. Men det skal ha vore fleire langs kysten enn desse, er det mulig å søke etter dokumentasjon frå andre stader der desse kanonene har vore sett opp?
Kanonene har også vore omtalt på eit russisk forum, der bilda som eg tok i si tid var lagt inn i tråden. Denne sida var vanskelig å finne på nettet, eg har bokmerka den heime men no er eg på jobb... Det er mulig det stod noko der om opphavet men eg fikk ikkje noko forståeleg ut av google si oversetting frå russisk til engelsk. Nina-kanonene var nevnt der i samme slengen men eg klarte ikkje å skille ut informasjonen som gikk på dei nyare kanonene.

Har du spurt J.E.F.?
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Hallo

Har ikke spurt JEF....Håper han ser hintet her da ;-)

Etter det jeg husker så var det kun disse to i hele Norge som var av den nye L/50 typen, resten av Russiske 13 cm i Norge var disse "Nina-kanonene" fra Bergen....

Erik
Post Reply

Return to “KYSTFORT - KANONER OG ANDRE VÅPEN”