Mågerø fort

Her kan vi alle legge ut informasjon, spørsmål og svar vedrørende kystfort/bunker aktiviteter.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

molich
Posts: 1061
Joined: 13 Oct 2008 18:32
Location: Fredrikstad

Har fremdeles ikke noe klokkeslett ang. omvisningen, om noen vet noe, eller har mulighet å studere Tønsberg blad ( papirutgave) og finner ut noe, hadde det vært fint om dem gir beskjed :)

På forhånd takk.
MVH Morten C.
ranvik
Posts: 162
Joined: 03 Oct 2008 13:19

Ser dårlig ut, har ikke sett noe, eller hørt noe, fant heller ikke noe på google/tb.no
User avatar
Espen K
Posts: 838
Joined: 23 Apr 2008 9:25
Location: Horten
Contact:

Det var åpen dag på mågerø i dag :shock:
Jeg fant heller ikke noe om dette på nettet, men ble vekt opp av en kammerat som sto på døra og ville ha meg med kl 10 i dag.
Han hadde tilogmed fått med seg att en måtte ha med pass for å komme inn i fjellanlegget, så det ble litt panikk leiting og da glemte jeg rent å dra med kameraet :lei:
User avatar
Kirneh
Posts: 19
Joined: 31 Dec 2011 19:43
Location: Vestfold

Det var synd!
Regna med at det ikke ble noe av siden ingen fant noe håndfast informasjon. Hadde ikke regna med at pass måtte medbringes, men nå har jo toget gått uansett.
Mvh Kirneh
User avatar
Jon-Vegard
Posts: 1321
Joined: 17 Apr 2008 11:46

Kameraet hadde du ikke fått så mye bruk for, for det var ikke så mye det var lov til å ta bilder av!! Var heldig og kom med den første gruppen inn i fjellanlegget, men var jo ikke så mye vi fikk se der inne da! Skulle gjerne vært inne i andre deler og!!!
Mvh.
Jon-Vegard
User avatar
Espen K
Posts: 838
Joined: 23 Apr 2008 9:25
Location: Horten
Contact:

Så det var flere som hadde kamera og tok bilder ute på resten av anlegget, så tviler på att de var så nøye med det på den dagen.
Men som sagt så var det ikke lov å ha med kamera inn i fjellanlegget, du fikk heller ikke lov til å ha med mobiltelefonen inn selv om den var avslått.
Vill si at det var lite en fikk se av fjellanlegget utenom det store rommet og mye ganger for å komme seg inn og ut.
Post Reply

Return to “Aktiviteter / Turer / Møter”