80% alle stillinger i os kommune, hordaland. med menysystem

Kystfortene i Hordaland er primært plassert rundt Bergen som hadde status som festningsområde.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
e21baur
Posts: 18
Joined: 27 Jul 2015 2:11

80% alle stillinger i os kommune, hordaland. med menysystem

Post by e21baur »

har samlet opp noe om tysk virksomhet i os kommune. mangler litt som lysekloster, søvik. nordvik men det kommer snart. men tror ellers at resten av stillingene er der. stillingene som er med er.

hatvik, haugneset, os, moberg, grindavoll, tøsdal, hetleflåten, ulven, søfteland, tømmernes, røttingen, haljem, telleviken,

er kun en test foreløbig, er masse som må tilføres ang posisjoner, minefelt, historier og flere bilder.
har fått bra med hjelp ifra forum takk skal dere ha og skal nok lage en bedre oversikt side om litt... har sett skikkelige kart ifra edinborough museum, kopiert ifra mikrofilm med flott oppløsning, tiff 181mb filer.

er menysystemet for lite trykk ctrl + musehjulet innover så blir det skikkelig fullscreen hvis det ser litt rart ut, jeg kjører desverre 1024x768 på 24" pga gamle vaner og litt dårlig syn.

skal lage bedre system etterhvert, egen .com side og sånt, dette er som sagt en test. for å samle opp all informasjon jeg kan finne foreløbig før arbeidet med å møte tidsvitner, museumer, bunkertourer, osvosv. jeg har en drøss med spørsmål og ting jeg lurer på. men tar det en annen gang.
dette er ikke noe offisielt arbeid, kun privat greie pga samle opp informasjon om hverenkelt sted. har comment sections på sidene så hvis det er noen som har noe å tilføre kan det gjøres der eller her.

http://fortress-os.zohosites.com/
Paul S.
Posts: 1775
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Re: 80% alle stillinger i os kommune, hordaland. med menysys

Post by Paul S. »

Vedlagt ett bilde fra den tidligere nevnte bunker.
mvh
Paul S.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “HORDALAND”