Filmprosjekt

Kystfortene var primært rundt Karmøy, Stavanger som var festningsby og Egersund. Ansvarsområdene for kystfortene ble flyttet ofte av tyskerne i dette området.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

AlexanderKristiansen
Posts: 9
Joined: 30 Oct 2010 2:50

KOS wrote:
AlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.
Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget Alexander :bra:

Tror det mangler et par steiner rundt R636'en om det blir et aldri så lite overskudd (ref. foto) PDT_Armataz_01_29

Lykke til med filmprosjektet
:gutta:
mvh
KOS
Hehe, ser den :-) Men understreker at vi ikke skal rydde PÅ PLASS stein, men rydde bort stein som ligger i veien :-) Tror vi skulle rydda en god stund om alle steinene skulle tilbake rundt bunkersen!
User avatar
Henning Dalsvåg
Posts: 1801
Joined: 29 Mar 2009 14:04
Location: 4272 Sandve,Karmøy

KOS wrote:
AlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.
Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget Alexander :bra:

Tror det mangler et par steiner rundt R636'en om det blir et aldri så lite overskudd (ref. foto) PDT_Armataz_01_29

Lykke til med filmprosjektet
:gutta:
mvh
KOS
Å hvor mange år hadde du tenkt at dette filmprosjektet skulle vare?
Mvh Henning Dalsvåg
User avatar
Henning Dalsvåg
Posts: 1801
Joined: 29 Mar 2009 14:04
Location: 4272 Sandve,Karmøy

AlexanderKristiansen wrote:
KOS wrote:
AlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.
Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget Alexander :bra:

Tror det mangler et par steiner rundt R636'en om det blir et aldri så lite overskudd (ref. foto) PDT_Armataz_01_29

Lykke til med filmprosjektet
:gutta:
mvh
KOS
Hehe, ser den :-) Men understreker at vi ikke skal rydde PÅ PLASS stein, men rydde bort stein som ligger i veien :-) Tror vi skulle rydda en god stund om alle steinene skulle tilbake rundt bunkersen!
Tar meg en tur ut til fortet imorgen så får eg se hvor mye eg får gjort .
Mvh Henning Dalsvåg
Post Reply

Return to “ROGALAND”