test

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

test
Screenshot 2024-04-09 184250.png
Screenshot 2024-04-09 184250.png (222.45 KiB) Viewed 60 times
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

ahh.... jeg forsto ikke hvorfor jeg ikke fant denne posten (bildet) under tyske festningsanlegg.. det er jo fordi alle de over er "pinnet" til å være på toppen. men slik kan vi vel ikke ha det..
får fikse den.. og gjerne spør om det er noe annet som må fikses. det er litt overalt nå...
Erik
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Erik H wrote: 09 Apr 2024 19:32 ahh.... jeg forsto ikke hvorfor jeg ikke fant denne posten (bildet) under tyske festningsanlegg.. det er jo fordi alle de over er "pinnet" til å være på toppen. men slik kan vi vel ikke ha det..
får fikse den.. og gjerne spør om det er noe annet som må fikses. det er litt overalt nå...
Erik
Tenker du på dette ?

Det med å gjøre selve kystfortene ev. festningsanlegg 'sticky' er for å holde disse øverst i trådene - for at de skulle være fremst i fokus og derav lette å finne.
Dersom de tidligst utforskede kystfort ble liggende på f.eks side 3 gjorde at det ofte ble dobbeltregistrering og ulik navngivning/format når nye aktører/initiativ ikke fant tidligere fort-tråder på første el. andre siden ;-)

Uten en slik prioritering kan en få alle slags potetkjellere og knask øverst... Og slik ville vi ikke ha det, eller ?

Det fordret imidlertid at vi, moderatorer, sjekket korrekt navnsetting/formatering - og så godkjenner fortet med å 'pinne det'.
- eventuelt slår sammen tråder når flere er opprettet for samme lokasjon...

Sjekk f.eks. Rogaland; viewforum.php?f=31

ps. Kanskje 'Announsment' i et par uker hadde vært tingen eller 'Global Announsment' for en skikkelig bombe :shock:
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”