Oppdatert side om Vestrøen fort HKB 5/980

Linker til andre websider og organisasjoner på internett. Post en link og kom gjerne med kommentarer om disse.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Da er en ny oppdatert side om Vesterøen fort i Sandefjord lagt ut. Noen buggs er det fremdeles men ikke så fremtredene. Nå kan dere gå inn på et kart over fortet og klikke på alle innstalasjoner foe å få mere informasjon, nå med mange nye "gamle" bilder. Klikk på nærstrids sidene og få opp et kart over de forskjellige feltene rundt på fortet. Klikk på en stilling å få opp bilder og informasjon om alle nærstridstillinger.
Noe nyere historie om siste sikring og en del nyere viten om fortet er også lagt inn. Sidene er ikke bra ennå men greie nok til at det kan være nyttig informasjon.

http://www.folehavna-fort.com/
Attachments
yht.JPG
yht.JPG (201.79 KiB) Viewed 112 times
Mvh
Yngvar
User avatar
Natter
Posts: 6385
Joined: 25 Feb 2007 18:51
Location: Bergen

Har ikke sett nøye gjennom, men merket meg at lyskasterhusene for M76 er tidfestet til ca 1960. Du må nok plusse på ca 20 år der (tidlig 80-tall).
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Teksten fra ØSD sier ca 1970, men jeg skal korrigere det til 1980 :)
Mvh
Yngvar
User avatar
AndersHJ
Posts: 674
Joined: 30 Sep 2009 10:27
Location: Bærum

Har sett på sidene, supert :bravo
Har noen ideer. Det er noen bilder som ser ut til å mangle.
Kunne det være en ide også å lage en tabell feks under kartet med tekst linker like de i kartet
1. Kommando bunker
2. Kanon 1 osv.
Hvis mulig kunne man eventuelt også vise denne informasjonen ett sted når muspekeren var over linken i kartet ala hints (gule bokser) i windows / office.

Veldig dystert med bare svart (Gothic) men smaken er som baken.
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Hei Anders, ja noen bilder har hatt samme navn, eller de har æøy, som fungerer godt på maskinen helt til jeg laster det opp. De vil bli oppdatert. Takk for gode ideer.
Mvh
Yngvar
Post Reply

Return to “Andre linker/organisasjoner på internett”