nye "medlemer"

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

hver dag kommer det nye "medlemer", men disse har tullenavn og bare interesert i å spamme. en dag i uka tar jeg å rydder opp og sletter disse "medlemene".

Til info så blir kommer de ikke inn i kystfort-forumet fordi de aldri blir godkjent.

Erik H
Edgar
Posts: 213
Joined: 23 Dec 2007 20:53
Location: Ålesund

Be om oplysninger som
1. Bosted
2. Fylke.
3. Interesser .

Dette vil stoppe de som skal inn bare for å "spamme"

Vil også komme andre "til gode" da vi vil kunne spørre direkte om hjelp ved . eks. DUGNAD.etc.etc

Edgar
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Ja, nå var jo dette innlegget for en god tid tilbake da det var en del problemer med spamming. Systemet ble forandret og nå har jeg ikke registret mer enn et par spammere i året som kommer inn.

Ingen blir slettet så lenge navnet ser ok ut og epost adressen er ok. Det siste er jo vanskelig å finne ut av, men det har gått bra så langt.

Kan egentlig ikke kreve at man skal avgi opplysninger om bostet etc. Noen vil bare inn å se på bildene på forumet, mens andre ønsker en viss grad av anonymitet.

E
User avatar
telvrum
Posts: 358
Joined: 20 Aug 2007 21:23
Location: Arendal
Contact:

under sted kan en jo skrive inn fylke eller landsdel så vi har litt peiling på hvor i landet vedkommende befinner seg.
Torstein E

If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
User avatar
Øksnevad_2
Posts: 1464
Joined: 05 May 2008 13:13
Location: Kristiansand
Contact:

Grunnen til at mitt nick er Øksnevad_2 er at Toralv Øksnevad bedre kjent som ”stemmen fra London” er onkelen til min bestemor. Så bestemor heter også Øksnevad…osv :)
Mvh Leander Haslerud
http://www.FestungNorwegen.net
User avatar
JornN
Posts: 853
Joined: 15 May 2007 22:53
Location: Trondheim

Hvorfor ligger denne strengen under Trøndelag?
JornN
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

denne ligger under "viktige emner og informasjon"... men skulle vel kanhende ligget under kaffekroken.

E
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

denne ligger under "viktige emner og informasjon"...
Akkurat flyttet hit av meg....

Erik
6bm8
Posts: 2
Joined: 03 Jul 2008 0:05
Location: Fredrikstad

Ups!!

Kan jeg bytte nick?

Mvh

Morten Jansen

Fredrikstad
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Når jeg mente tullenavn så mente jeg typiske spam adresser som er mye lengre.. 6bm8 er ok i mine øyne så lenge du er en reel bruker av forumet

E
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Tilogmed rx781974 og 45191001 kan vi leve med så lenge de har redelige hensikter og oppfører seg ordentlig. PDT_Armataz_01_18
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”