Kystfort forum, endringer vil komme

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Björn
Posts: 158
Joined: 10 Nov 2007 13:57
Location: Stockholm

I begynnelsen av förrige året når jeg blev medlem på dette forumet. Klaget det på att antalet inlegg og besökere hadde gått ned kraftig.
Men det er ju greit att intresset för kystfort har blitt på tapeten igen.
Det umulige klarer jeg av, mirakler tar litt lenger tid.
Hoper dere skjönner "Svorsk"
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Björn wrote:I begynnelsen av förrige året når jeg blev medlem på dette forumet. Klaget det på att antalet inlegg og besökere hadde gått ned kraftig.
Men det er ju greit att intresset för kystfort har blitt på tapeten igen.
Hei. nå er det jo slik at deltagelsen går opp og ned, men jeg kan ikke huske at det ble klaget noe fordi det var lite innlegg. Hvis det ble skrevet noe om dette så kom det iallefall ikke fra meg. Nå forventer jeg ikke at en oppgradering av forumet skal øke besøket, men det skal bli lettere og orientere seg rundt + noen nye kategorier. (+++) Skulle egentlig starte oppgradering søndag, men det blir vel ikke før over helga.

Erik H
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

interessen er stor, men kapasiteten min til å legge inn noe nytt hele tiden er jo begrenset.
Kjenner meg igjen der :) Ikke lett å holde tritt med noe nytt hele tiden, da dette jo bare er vår hobby :D

Det som er lagt ut på kystfort.com syntes jeg er veldig interessant og av god kvalitet, spesielt artikkelen om Regelbau bunkerer falt i smak hos meg! Heller kvalitet enn kvantitet.

Mvh
Kim G J
Flora krigshistorielag
Kampenhöhe
Posts: 50
Joined: 30 Apr 2008 23:16
Location: Busenberg

Hva med å ha de nyeste innleggene på toppen sånn at man slipper å alltid måtte scrolle nedover for å lese
User avatar
bactuz
Posts: 1395
Joined: 30 May 2008 21:23
Location: Haugesund, Rogaland

Vel.... Endringer?

Snart på tide å sette i verk disse annonserte endringene kanskje? PDT_Armataz_01_18 hehe....

Spesielt den med å kunne bla videre nederst på en side.
At jeg må scrolle helt opp igjen for å gå til side 2 irriterer meg nesten fargeløs! (Scrollhjulet på musen må snart inn til avbalansering og regummiering skal dette fortsette....)
Som andre har vært inne på i tråden her, så må det da være en relativt smal sak å fikse på det? Eller?



Kai
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

bactuz wrote: Spesielt den med å kunne bla videre nederst på en side.
At jeg må scrolle helt opp igjen for å gå til side 2 irriterer meg nesten fargeløs! (Scrollhjulet på musen må snart inn til avbalansering og regummiering skal dette fortsette....)
Det er slikt man har "Home"-knappen til, vettu ;-)
--
Tommy
User avatar
Rottulf
Posts: 117
Joined: 14 Jan 2009 1:56
Location: Holmestrand
Contact:

Da lærte jeg noe nytt.
Har aldri brydd meg om knappene i det området der PDT_Armataz_01_04
[url=http://hvor.derdubor.no]hvor.derdubor.no[/url]
[url=http://www.gulesider.no/kart]Gule Sider - Kart[/url]
[url=http://kart.statkart.no/adaptive2/default.aspx?gui=1&lang=2]Statens Kartverk[/url]
[url=http://www.imageshack.us]imageshack.us[/url]
EspenS
Posts: 451
Joined: 03 Mar 2008 14:46
Location: Telemark

TommyG wrote:
bactuz wrote: Spesielt den med å kunne bla videre nederst på en side.
At jeg må scrolle helt opp igjen for å gå til side 2 irriterer meg nesten fargeløs! (Scrollhjulet på musen må snart inn til avbalansering og regummiering skal dette fortsette....)
Det er slikt man har "Home"-knappen til, vettu ;-)
Home meg her og Home meg der, jeg vil ha neste side nederst på skjermen! :D
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Jeg er enig der med EspenS i at det kunne vært praktisk."God-fingeren" blir jo helt utslitt av å sette kilometer-rekord til enhver tid og "home-knappen" tar deg ikke hjem i det hele tatt,bare halvveis..... :D
tjorven
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

jeg lytter... leser og forstår.

jeg er nok hjernevaska fra min tid i militæret om at "if something works dont fuck with it"!

jeg er bare glad alt fungerer jeg, men jeg skal være enig om at en slik funksjon står høyt på lista. Nå sitter jeg i Thailand og jobber og hvis folk kunne ha ventet til slutten av mars så ville det være fint. Jeg prøvde å kjøre inn en rekke endringer FØR jeg dro bort, men rakk det ikke oppi alt det andre.

Erik H
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Ojsan,Thailand?Ja da har du det nok varmere enn ihvertfall jeg har det idag. :D
Ikke misforstå Erik H,jeg synes dette forumet fungerer fantastisk som det er idag og dette med "home-knappen" var faktisk det eneste jeg klart å finne på i et angrep av dårlig humor...he he. :D
Ha det fortsatt fint i varmen! :)
dolmen
User avatar
Christian B
Posts: 320
Joined: 24 Dec 2007 17:55
Location: Trondheim

For dere med noen ekstra knapper på musa, så kan Home-knappen som oftes bindes opp imot en av dem, jeg har satt Home og End på cruise-knappen på min Logitech.

Men av gammel vane så leter jeg fremdeles etter "neste side" nederst her på forumet :D
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”