Nesten ikke tid

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Hei Dere. Må nesten bare beklage at jeg har lovet mye i det siste og ikke levert så veldig mye. Det er mye jobb fortiden og da kommer hobbyen litt i bakgrunn. Det betyr ikke at jeg ikke kommer til å gjennomføre prosjektene, men at det bare tar lengre tid enn hva jeg har tenkt.

Erik H PDT_Armataz_01_36
User avatar
Knut Ø.
Posts: 879
Joined: 10 Jul 2006 15:33
Location: Førde, Sogn og Fjordane

Slik er det vel med oss alle iblant. Etter ferien er det ofte mykje å ta att. Her også.
User avatar
Benjaminsen
Posts: 322
Joined: 02 Mar 2008 15:40
Location: Sandefjord/Farsund

Helt greit, Erik.

Du gjør en god jobb :)
Even H
Posts: 433
Joined: 27 Feb 2006 21:31

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 18:50, edited 1 time in total.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

takk til alle, har fått flere positive telefoner i det siste og det er bare flott å være ansvarlig for forumet som går av seg selv.
Nå er det ikke bare dårlig tid, men som bildet viser så er det heller ikke lett å arbeide når kattmora har fått fire små. Noen som kunne tenke seg en kattunge eller to? PDT_Armataz_01_14

Erik
Attachments
ScreenShot307.jpg
ScreenShot307.jpg (90.74 KiB) Viewed 374 times
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Er det Russian Blue eller?
Björn
Posts: 158
Joined: 10 Nov 2007 13:57
Location: Stockholm

Hadde vart kempe koseligt, men jeg er alergisk mot katt. PDT_Armataz_01_02
Det umulige klarer jeg av, mirakler tar litt lenger tid.
Hoper dere skjönner "Svorsk"
User avatar
flyvrak
Posts: 243
Joined: 16 Aug 2007 20:44
Location: Heimdal
Contact:

Hei Erik
Tror ikke jeg vil slå til på tilbudet om katt, nei.
Sliter nok med det pelsdyret jeg allerede har PDT_Armataz_01_18

Takker for artikkelen du har laget om stridsvogna på Veinesodden.
Det er bare helt tragisk det som har skjedd der.

Kjell
Attachments
kattfaen.jpg
kattfaen.jpg (79.31 KiB) Viewed 335 times
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei Erik

Beklager at jeg ikke har hatt tid til å svare på denne før nå.

Dette er en ting som kommer innimellom, vi setter oss visse mål for hobbyen vår, fordi vi synes den er spennende og vil komme fremover, men som de fleste av oss inser så er det familie og jobb som må komme først, selv om vi så inderlig ønsker å komme fremover å få gjort så mye mere. Tror nok de fleste er i samme situasjon, og vil heller gratulere deg med det du har fått til og ikke kjefte på deg for det som ikke har kommet.

Vi har diskutert prosjekter før og kommer til å gjøre det igjen, vil si at det står stor respekt av det du har gjort og er det noe vi andre kan bidra med så er det bare å si i fra.

Werner
Be quiet brain or i`ll stab you with a Q-tip
Homer Simpson
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

hei og takk werner! ja, man har jo også et liv utenom kystfort.com, men det er artig å jobbe med dette! Idag må hele søndagen gå med til å levere inn regnskap.. s t ø n n ! ! må logge meg ut av forumet! Flott "kattefan" fra flyvrak! flere som har katter som ødelegger dagen? :D

E
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

flere som har katter som ødelegger dagen?
Her er det så sløvt at man ikke orker å ødelegge dagen engang :-)
Attachments
Katzen.JPG
Katzen.JPG (54.3 KiB) Viewed 253 times
Even H
Posts: 433
Joined: 27 Feb 2006 21:31

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 18:51, edited 1 time in total.
User avatar
Jon-Vegard
Posts: 1321
Joined: 17 Apr 2008 11:46

Stiller meg bak alle som taler positivt om de som driver forumet!! Dere gjør en fantastisk jobb!! Kan dessverre ikke hjelpe med kattene, er alergisk mot slike pelskledde husdyr.
Ellers må jeg bare si til dere som har problemer med å få forståelse for hobbyen deres hjemme; Jeg har vært utrolig heldig! Min samboer støtter meg og vil gjerne være med meg mest mulig. Hun har dessverre problemer med bekken/hofte, men kan hun ikke klatre sammen med meg på grunn av smertene, så tar hun med en bok, stol, cola og en røyk og koser seg med det mens jeg flyr rundt og er stein/betong gal Hun har også full forståelse og god tålmodighet når jeg plutselig snur eller stopper ved veien og forsvinner til skogs eller opp en skrent. Men, man må også gi selv for å få, så jeg er også med henne og deler hennes glede for interessene hennes. Hun har bl.a. hest. Skal man få må man gi! De eneste kravene hun setter er at jeg er forsiktig og sier fra hvor jeg er! Så jeg skjønner at jeg er utrolig heldig!!!
Det ene har ført til det andre, og; Vi gifter oss i Fredriksvern Kirke i Stavern 20.september kl. 1415.
Så dette blir for meg en meget god og lykkelig høst, og jeg ønsker dere andre på forumet også en riktig god og fin høst!!!

mvh.
Jon-Vegard
Mvh.
Jon-Vegard
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Det høres ut som dere har et godt (betong-)fundament å bygge ekteskapet på Jon-Vegard, med gjensidig forståelse for interesser :D

Lykke til 20.september !

mvh
KOS
User avatar
Jon-Vegard
Posts: 1321
Joined: 17 Apr 2008 11:46

Takk for det! Det er ikke alt som føles riktig her i verden, men dette føles riktig!
Har forøvrig funnet en del nye ting i Staverns-området. Kommer tilbake med bilder.
Det var dette med tid da!
Mvh.
Jon-Vegard
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”