Nesten ikke tid

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

gratulerer med giftemålet, det er ikke hver dag man får slikt annonsert gjennom forumet så det er bare å ønsker lykke til.

Min samboer gir meg også all mulig støtte til hva jeg driver med.. ingen kjeft i gården der, men selv om man føler seg fri til å drive med sin sære hobby så må man ikke glemme hun som er hjemme. ikke glem å ta med ut på middag, kino og en blomst av og til. (selv om det siste vil gi store mistanker om at man har skyldfølelse) :D .


Erik H
User avatar
telvrum
Posts: 358
Joined: 20 Aug 2007 21:23
Location: Arendal
Contact:

Må bare slenge meg innpå denne tråden. Jeg synes du (Erik H) og dere alle andre. Dere gjøre en fantasisk jobb med å gjøre dette forumet og www.kystfort.com til en spennende lesing både på jobb og utover kveldene. (Enda dere klager over lite tid)

Jeg har ikke holdt på med bunkersafari så fryktelig lenge. I starten kunne jeg si til min kone at nå tar vi oss en tur ut i Guds frie natur uten at hun ble mistenksom (standardspørsmål nå er: er det bunkere der). Men jeg er heldig å får tilbringe endel tid ute på Møvik (batteri vara)

Men skal vel heller ikke svartmale situasjonen. Hun blir somregel med ute så lenge det ikke blir alt for "sært".

Men må vel si meg enig med Erik H. Det blir alt for skjelden blomster.. PDT_Armataz_01_07 PDT_Armataz_01_36
Torstein E

If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Nå har dyret flytta inn i rotet mitt og okkupert den ene printeren..... PDT_Armataz_01_05

Erik
Attachments
Katten300808.jpg
Katten300808.jpg (272.63 KiB) Viewed 103 times
Gronsvik
Posts: 208
Joined: 25 May 2006 13:19
Location: Konsvikosen, Lurøy kommune

Når dyret vårt nærmer seg printer'n er det ingen andre som tør nærme seg. Den er virkelig nifs, det synes til og med bikkja.

Inge S
Attachments
Katta 2.JPG
Katta 2.JPG (150.74 KiB) Viewed 81 times
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”