Hvordan treffe bunkerjegere i felten

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

molich
Posts: 1061
Joined: 13 Oct 2008 18:32
Location: Fredrikstad

Nå er jo dette bare en diskusjons-tråd da, (hvis jeg har forstått rett), men Jon-Vegard har absolutt et poeng. Vi bør vel heller ikke glemme at møter vi på noen som ser ut til å være i samme erend som oss selv, har vi jo alltid med oss et unikt verktøy, nemlig evnen til å kommunisere.

MVH Morten C.
MVH Morten C.
Even H
Posts: 433
Joined: 27 Feb 2006 21:31

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 17:57, edited 1 time in total.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Skulle gjerne komme med noe fornuftig oppi alt dette, men i forrigårs var jeg sliten og mørbanka etter en lang tur rundt måløy og fjorden generelt. i går var det rundt Stad. Nå i Ålesund så skulle jeg ha litt tid til dette, men Edgard sjenker øl (det blir en lang Ålesund dag).

Selv har jeg ikke noe mot at folk lager egne småting for eget bruk. kjempemorsomt å se alle de god forslag, skal se om jeg ikke klarer å hoste fram noe selv i løpet av helgen.

Erik H
Vevang
Posts: 818
Joined: 06 Aug 2007 20:13

Snakke med folk man møter er et godt triks PDT_Armataz_01_11
Trenger ikke caps eller merke av noe slag....

Mulig en liten ørn på høyre brystlomme PDT_Armataz_01_09
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Vevang wrote: Mulig en liten ørn på høyre brystlomme PDT_Armataz_01_09
Tja, hvorfor ikke en binders eller en bit tape?
:D

ANyway så er jeg ferdig med logo arbeide etc. skal bestille opp merke og det blir vel tilbud om caps om ikke lenge. prøver bare å finne bra kvalitet til fornuftig pris. De beste prisene er de som bestiller fra Thailand, men da tar det litt ekstra tid.. vi får gå med binders til da..

Erik H
User avatar
ole w
Posts: 610
Joined: 31 Oct 2009 22:05
Location: stjørdal

har noen sett noe til de kapsene som skulle komme? har megalyst på en sånn en PDT_Armataz_01_11
ow
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
User avatar
H_c
Posts: 112
Joined: 22 Sep 2008 21:30
Location: Stavanger

jeg tror heller løsningen her er et slags håndtrykk, eller en håndhilsen slik de har i ghettoen i Usa? De viser håndtegn til hverandre når de treffes for å kjenne hverandre igjen, feks lage en w med fingrene for West side...
Jeg foreslåt da ev V, for victory, slik de hadde under krigen, en slik V hilsen med fingrene og hånden kan ikke misforstås, og da kan den gode drøsen komme igang etterpå?
Image
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”