Hvordan treffe bunkerjegere i felten

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
Asbjørn²
Posts: 384
Joined: 20 Aug 2007 16:44
Location: Stavanger

Jeg likte forslaget om høylue! :D
Ole
Posts: 998
Joined: 03 Mar 2009 23:42
Location: Kragerø/Bjarkøy

Helt seriøst: Caps og/eller t-skjorte med kystfort-emblem må jo passe for de fleste.
User avatar
Rottulf
Posts: 117
Joined: 14 Jan 2009 1:56
Location: Holmestrand
Contact:

^^Ja :) + et klistremerke til bilen.
[url=http://hvor.derdubor.no]hvor.derdubor.no[/url]
[url=http://www.gulesider.no/kart]Gule Sider - Kart[/url]
[url=http://kart.statkart.no/adaptive2/default.aspx?gui=1&lang=2]Statens Kartverk[/url]
[url=http://www.imageshack.us]imageshack.us[/url]
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

For min egen del så bruker jeg dette antrekket når jeg er på tur.
Viktig å være synlig i terrenget, samt at ikke man misforstår hensikten når man roter rundt i diverse stillinger og bunkere.
mvh
Paul S.




Bilde:Tidens Krav
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei Paul

så du er den gule skrotingen som roter overalt PDT_Armataz_01_14

Werner
Be quiet brain or i`ll stab you with a Q-tip
Homer Simpson
User avatar
ørjanvem
Posts: 153
Joined: 21 Feb 2009 19:49
Location: Måløy

T-skjorte er ikkje noko lurt sida det ikkje kan brukast på vinteren.
Skal det bli noko liknande må det bli ei jakke med Kystfort logo på. :)
Det må i vært fall være noko med stor logo så det er lett å se om det er kystfort forum medlemmer. :)
RasmusTerne

Hei.
Har eksperimentert med et "magnet-bilde" som jeg kan sette på bilen før jeg labber inn i terrenget. Har ennå ikke fått noen sammenstimling av "bunkerjegere" rundt farkosten,men hvem vet? :D

Angående jakke/T-skjorte/caps; et tøymerke man kan sy på det til enhver tid benyttede kledebon kan vel være en løsning?
3-4 merker pro pers skulle vel dekke de fleste værforhold.
Sigfred R.
Attachments
S6305170.jpg
S6305170.jpg (99.31 KiB) Viewed 214 times
StigG
Posts: 441
Joined: 17 Aug 2008 22:35
Location: Finnsnes

Jeg kunne og ha tenkt meg ett magnetmerke å ha på bilen. Blir litt mere offisielt/seriøst når du kjører inn på gårdstunet til grunneier for å be om tillatelse.
MVH

Stig G
RasmusTerne

Hei.
Det jeg har prøvd er med vanlig magnetisk fotopapir. Funker bra når bilen står stille,men husk å ta det inn før du kjører :D
Er nok best egnet til kjøleskapsdøren.
Noen som har tips om kraftigere typer skrivbart magnetpapir?
(for vanlig skriver)
Sigfred R.
StigG
Posts: 441
Joined: 17 Aug 2008 22:35
Location: Finnsnes

Har ett fima her som lager det profft, bare vi blir enig om hvilken logo som skal brukes.
MVH

Stig G
User avatar
BSKA77
Posts: 42
Joined: 20 Jul 2009 0:23
Location: Trøgstad

Appropos tekstilmerke: Lag de gjerne med borelås slik at de kan settes rett på endel feltbekledning o.l. som idag er utstyrt med den andre"halvdelen" av borelåsen. Mange har feltjakker, sekker, vester o.l. som er laget i et stoff som egner seg dårlig for påsying av merker (gore-tex o.l.)
PARATUS AD PROELIUM
Klar til strid
User avatar
Jon-Vegard
Posts: 1321
Joined: 17 Apr 2008 11:46

Ikke glem hvem som står bak "kystfort.com" midt oppe i hele diskusjonen. De som til sist egentlig har avgjørelsen og bestemmelsen er vel Erik. Så vidt jeg har skjønt er det de som kan bestemme når og hvordan logo etc. kan benyttes. Eller tar jeg helt feil? Ønsker spesielt svar fra Erik!
Mvh.
Jon-Vegard
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Jon-Vegard wrote:Ikke glem hvem som står bak "kystfort.com" midt oppe i hele diskusjonen. De som til sist egentlig har avgjørelsen og bestemmelsen er vel Erik.
Helt korrekt, Jon-Vegard - det er nok ikke bare å lage varianter av logo for diverse formål hos lokale reklameselskaper her.

I tillegg til at varierende utførelse/kvalitet vil virke mot sin hensikt mht. "uniformitet" - så vil også mulige kilder for driftstilskudd for TKIN-forum forsvinne...

Erik kommer nok inn etterhvert, og i mellomtiden er det jo luftet idéer og ønsker ovenfor...

mvh
KOS
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Hei Paul
så du er den gule skrotingen som roter overalt
Jepp..det er nok meg..:-D
mvh
Paul S.
BunkersBaard
Posts: 120
Joined: 20 Oct 2008 3:58
Location: Sund/Sotra

BSKA77 wrote:Appropos tekstilmerke: Lag de gjerne med borelås slik at de kan settes rett på endel feltbekledning o.l. som idag er utstyrt med den andre"halvdelen" av borelåsen. Mange har feltjakker, sekker, vester o.l. som er laget i et stoff som egner seg dårlig for påsying av merker (gore-tex o.l.)
Hei, dette var en god ide med borrelås, man kan jo lime på den ene halvdelen der det ikke egner å sy!!
Hilsen Bård.
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”