Bare en liten kunngjøring!

Har du liggende gamle bilder du vil dele med andre - Eller noen du lurer på hvor er tatt? Alle bilder fra krigen er velkommen hit for diskusjon!

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Tore E
Posts: 174
Joined: 26 Mar 2007 10:42
Location: Trondheim
Contact:

Dette smerter meg:


Men fra nå av kommer jeg ikke til å besvare no som har med mine bilder å gjør.

Når personer blir betalt opptil 1000,- pr bilde som de har lånt/fått av meg uten å gi noen form for kredit ser jeg ikke noen glede i å holde på med dette.
AYF
Posts: 600
Joined: 31 Jul 2007 12:50
Location: Fosen Midt Norge

At det går an,meget fin og respektabel samling med bilder du har Tore,synd profittjegerne har tatt over dette markedet også.
User avatar
Christian B
Posts: 320
Joined: 24 Dec 2007 17:55
Location: Trondheim

å såpass ja, enkelte eier ikke respekt PDT_Armataz_01_05

Noen her på forumet?
User avatar
Arquebus
Posts: 1033
Joined: 23 Jun 2007 21:41

Kan du ikke sette opp en prisliste for hva det koster å benytte bildene dine i publikasjoner m.m. Jeg tror mange ikke har noe imot å betale for å få benytte skikkelige illustrasjoner. Vel bare et forslag dette.
User avatar
John
Posts: 189
Joined: 21 Mar 2008 19:11
Location: Hundhammeren

Synd å høre at det er slik enkelte opererer.. PDT_Armataz_01_10
Det å bruke andre sine gjenstander for å tjene både penger og oppmerksomhet til seg selv er helt uhørt i min verden.

Personlig synes jeg det er synd at det er slik det ender for det er jo ikke tvil om at Tore sitter på en skatt av billed materiale fra okkupasjons tiden her i Norge og kanskje spesiellt Trondheims området.
Jeg har iallefall kost meg masse med å se på bildene fra Trondheim.


Men mannen har tatt en avgjørelse og den respekterer jeg fullt ut!!
c_hoff82
Posts: 594
Joined: 14 Oct 2007 17:07
Location: Trondheim - Norge

Slikt er trist og høre. Jeg håper at nettsiden din fortsatt vil ligge ute til beskuelse? Jeg bor selv i Trondheim og synest at det er meget interessant å se bilder herifra.
C. Hoff
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Jeg regner med at jeg ikke får vite hvem dette er? Håper det er ingen av oss på forumet som driver slikt.

Erik H
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

Det er jo uforskammet, men hvorfor poster du egentlig denne kunngjøringen på kystfort forum ?
Flora krigshistorielag
User avatar
TrondK
Posts: 216
Joined: 10 Jul 2008 20:40
Location: Haugesund
Contact:

KGJ wrote:Det er jo uforskammet, men hvorfor poster du egentlig denne kunngjøringen på kystfort forum ?
Tenkte på det samme.
Det vi vet er så uendelig lite mot det som har hendt. Arkeologen er som den som går langs en strand og finner småtterier, skyllet i land fra et forsvunnet skib. Men selve skibet som gikk i dypet med menneskene får han aldri se.
User avatar
festningsverk
Posts: 207
Joined: 10 May 2008 18:40
Location: Horten
Contact:

Støtte erklæring til Tore E! Du har full støtte fra flere fotosamlere i Horten, Mvh. festningsverk
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Er det noen som kan gi en kort fortelling av hva det er som er problemet her?Jeg skjønner ingenting..... PDT_Armataz_01_10
dolmen
rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

noen har tydeligvis sett en mulighet å tjene penger på bilder de har fått/lånt av Tore E uten å i heletatt nevne kilden de kom fra. Personlig synes jeg det første er ille nok, men viser bare hvor frekke enkelte kan bli når de kan tjene en slant uten å løfte en finger.
MVH

Roar Handberg
_________________
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Nei det der høres ikke bra ut.
dolmen
Post Reply

Return to “Originalfotos - Foto Id”