Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

KAFFEKROKEN - diverse
Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper
Kaffekroken er, som det står skrevet, plassen for å legge inn emner som IKKE passer inn under de andre kategoriene. Det har blitt veldig mye av dette i det siste og jeg har flyttet på mange.

Vi må også bli flinkere til å skrive skikkelig overskrift. Mange blir kanskje ikke lest fordi emnet mangler "hvem, hva, hvor" informasjon. Nå kan man ikke skrive slikt på alle emner, men hvis du har et fysisk objekt så burde oversriften ha minimum objektet og stedsnavn.. og da er det ikke kaffekroken den skal ligge. PDT_Armataz_01_18

Legger med en "skjermdump" av dagens forum, selv om jeg har flyttet en del her så må jeg flytte flere. Husk at i kaffekroken så vil ditt innlegg kjapt drukne; fortjener den ikke "hedersplass" bland de andre kategorier? Dette er ikke kritikk til de som har skrevet noe som er på skjermdumpen, men gode eksempler på at vi kan bli flinkere til å kategorisere våre innlegg samt skrive bedre overskrift.

og ja.. jeg har selv skrevet ting på kaffekroken som åpenbart passer under andre emner.

Erik H
Attachments
ScreenShot167.jpg
ScreenShot167.jpg (67.83 KiB) Viewed 89 times
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”