9 på forumet

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

det er flott å se folk logge seg på forumet! på slutten av året var det 9 personer som var innom på samme tid. dette var selvsagt rekord.

det er liksom på lørdag og søndags kvelden det er flest folk innom på samme tid. gjerne kl 1 om natten.. og senere.

det er iallefall hygg å ikke være alene på en lørdagskveld :D

Erik H
Stian H
Posts: 48
Joined: 16 Aug 2006 2:49
Location: Tromsø

hehe, nå er jeg kanskje ikke en bruker på lørdagsnatta, men ser kanskje det er på tide :D

Men god jobb du har gjort med forumet, og det er arti og fint at det er så mange brukere. 9 brukere er jo ikke dårlig om jeg må få lov å si det...
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

det eneste som var synd med de 9, var at jeg ikke var der også.. gikk glipp av den festen :) da kunne man jo har gått opp i 2 sifret!

Erik H
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Hm... Et annet forum jeg var med på tidligere hadde også besøksrekord på nyttårsaften! Er det tilfeldig eller er det den store "surfedagen"?

Erik E
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei

når det gjelder klokkeslettet så er den tiden på døgnet enn gjerne får tid til å sette seg ned å gå igjenom det som er skrevet og den tiden jeg holder på å sjekke kilder og lignende.
Det er stort sett på denne tiden det er stille i huset.

Werner
Stian H
Posts: 48
Joined: 16 Aug 2006 2:49
Location: Tromsø

ho det er det, liker å sitte å jobbe på natten, stille, rolig og fredelig, syntes jeg klarer å konsentrere meg mer på natten... Synd man må så
tidlig opp om morran, tror jeg må skaffe meg en annen jobb :D

Stian
User avatar
ART.GR.LARVIK
┼ Til minne om
Posts: 60
Joined: 03 Dec 2006 3:13

Helt enig.Når mørket har senket seg og roen har ankommet er det tid interesse- og hobbydyrking. 8)

Tronni
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”