En stor takk til Erik Hårberg

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Carsten G
Posts: 211
Joined: 19 May 2007 18:10
Location: Mandal

Jeg måtte bare sette opp en takketråd :D Du har gjort hele Norge en stoor tjeneste ved å lage dette forum. Jeg er mektig imponert over hvor generøse folk er med informasjonen. Igjen takk. :D
Mvh
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
RasmusTerne

TILTREDES! :D
Sigfred R.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Tusen takk for ros, dette var hyggelig skrevet. Takken går videre til Erik E som har gitt forumet en ryggrad. Videre vil jeg takke HKB 5/980 som nylig passerte 100 innlegg.
Nedover på listen så har vi mange nye navn som er aktive på forumet og jeg trur vi endelig skal klare å skape et levende forum som alle ta del i.

Det meste av jobben min er gjort. det er de første året som er sårbart for et nytt forum og særlig denne som har et så snevert interesseområde som kystfort og bunkere. Etter hvert som interessen vokser vil det bli flere avdelinger på forumet, men det kommer etter hvert. Det er MYE arbeide igjen folkens!

takk igjen PDT_Armataz_01_34

Erik Hårberg
Even H
Posts: 433
Joined: 27 Feb 2006 21:31

.
Last edited by Even H on 14 Jan 2019 19:31, edited 1 time in total.
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Vil bare si glimmrende gutter PDT_Armataz_01_37
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

ooops! sorry at jeg glemte nr. 3 på lista: werner wernersen.. du passerer jo snart 200!! PDT_Armataz_01_11

Erik H
User avatar
Sindre
Posts: 602
Joined: 21 Feb 2007 16:23
Location: Bergen

Støttes! Selv om jeg ikke har vært her så lenge, er både forumet og siden et genialt konsept. Et sted for interesserte, som er interessert i historien og konstruksjonene - med hyggelige folk og masse med hjelp :)
Sindre
User avatar
Tarjei
Posts: 927
Joined: 30 Jul 2006 1:53
Location: Bergen

Jeg henger meg på. Endelig et sted der jeg kan treffe likesinnede og diskutere bunkere uten å bli sett på som sosial avviker. En takk til den store grunnleggeren!
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei

hva er premien for 200 postinger da :D

Werner
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”