angående kjedelige saker på forumet

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Locked
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Nå har det vært noe røre på forumet og som konsekvens av dette så har jeg slettet alt som inngikk i diskusjonen.

Hovedsakelig gikk ting ut på at forummedlemmer ble anklaget for å ha tatt ting fra en eiendom tilknyttet en bunker. Å ha slike beskyldninger hengene løst på forumet blir til vondt verre. Når man heller ikke ser muligheten til at man skal bli enig på forumet eller PM så ser jeg ingen annen råd enn å slette alt som hadde med saken.

Innlegget som startet alt dette skulle ikke ha vært postet. Beskyldinger av en slik art ser jeg seriøst på. Ser også seriøst på at man åpent skriver mellom linjene om at forummedlemmer skulle ha ”raidet” en bunker for div. gjenstander. Slike saker må man ta utenfor forumet.

Når saker, bilder, dokumenter, referater, linker.. etc. som man ikke ønsker skal ligge på forumet så må rette vedkommende ta kontakt med grunnlegger av forumet (eller den som postet).

Man kan være enig, likegyldig eller uenig i hva jeg skriver, men som grunnlegger så må jeg ta de vanskelige avgjørelsene og håper at alle respekterer når ting skjer på forumet så kan jeg til tider ikke få alle like fornøyde.
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Locked

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”