Bunkers

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Frederik
Posts: 8
Joined: 30 Dec 2012 19:50

Hei.

Jeg samler på ting fra bunkers.

Hvis nogen ejer nogle effekter fra tyske bunkers som i vil sælge, vil jeg meget gerne købe :-)

Mvh
Frederik.
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Hva er det du samler? ting som er fastmontert i en bunkers, eller løse ting som kunne ha vært i en bunker.

Bare for at dette ikke skal se ut som et lurespørsmål så har vi en policy om å ikke hente ut noe fra bunkere. opplevelsen blir noe fattigere når folk har støvsugt bunkere. Dette er uansett noe man ikke kan kontrollere, men man håper på det lengste.

Jeg må innrømme å ha hentet ut en del fra et fjellanlegg som jeg vet skal stenges på en slik måte at den aldri vil bli åpnet. Den tingen skal ikke selges, men gis bort til et annlegg som har hatt en slik hengende.

Deretter vet jeg om en hel del utstyr rundt om i Norge som jeg bare venter på at noen skal ta. Men hva er forskjellen på om at jeg tar den og oppbevarer den, eller om noen andre "stjeler" den? kan være at de som henter den skal bruke den til å komplimentere en utstilling eller noe. Dette er et dilema, men jeg håper at slike gjenstander forblir i Norge og ikke transporteres til utlandet.

Erik H
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”