Hvorfor er det ingen aktivitet på forumet nå?

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Takk for et gjennomtenkt og fint innlegg. Jeg tror det er et generasjonsskifte på forumet og jeg ser også at det er mange innom som kanskje ikke skriver så mye ennå, men det tror jeg kommer etter hvert som interessen øker.
Mvh
Yngvar
User avatar
Kvarven
Posts: 959
Joined: 25 Apr 2011 18:33
Location: Bergen

Erik H wrote:Høres ut som en romjulsprosjekt for min del :) Da har jeg mer tid til å tenke over hva som skal til.
:bra:
User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

Natter wrote:Her er (pd) 906 gode grunner vil jeg tro..?

http://www.kystfort.com/forum/search.ph ... unanswered
Her er nok de fleste grunnene, for mitt vedkommende også, etter +1000 poster eller så frem til 2009-2010.

De ivrigste 'posterene' erfarte vel at det å bruke bokstavelig talt timer på å ordne og legge ut funn, og eventuelt annen dokumentasjon - skikkelig, ikke er så givende når det ikke er noen lenger som har tid/ønske om å bidra med hverken gode spørsmål eller oppklaringer. Hvorfor det er slik, tja, dårlig tid/interesse/skrivelyst ?

Det nevnes fra tid til annen at 'det ikke er mer å rapportere' , og at det er grunnen => FEIL :nei: Det er 'tonnevis' ennå - også her på Haugalandet, som langs resten av Norskekysten.

mvh
KOS
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
Karl Petter
Posts: 22
Joined: 30 Oct 2014 21:33

Det er trist hvis aktiviteten på slike forum som dette går ned. Det er ennå mye å se der ute og som gjør at dette er en hobby (eller livsstil om man vil) man aldri blir ferdig eller kommer i mål med. Man oppdager stadig noe nytt som man kan dele med andre.

Hilsen Karl Petter.
ettori
Posts: 455
Joined: 14 Aug 2012 17:08
Location: Klepp

Facebook er absolutt ikke svaret. Her kan vi være anonyme, infoen og bildene tilhører fremdeles oss og big brother ser oss ikke og stjeler infoen vår.
klipp3r
Posts: 119
Joined: 08 Mar 2009 23:45
Location: Sola

Har blitt mindre betong på meg i det siste.
Noe jeg har savnet på kystfort er chatbox. det er stor suksess på noen andre forum jeg er innom
...facebook holder jeg meg unna :oops:
borge.mohus
Posts: 185
Joined: 01 Jul 2011 17:36
Location: Stjørdal
Contact:

Synes det tok seg opp med aktiviteten på forumet nå. :)
Det koster så lite å skrive et svar og komme med innspill på innlegg.
Børge
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Du har helt rett, vi må være flinkere til å svare ikke bare lese. :)
Mvh
Yngvar
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Merker selv at litt av problemet muligens ligger i at jeg ofte leser nye innlegg på mobilen, så tenker jeg at jeg skal svare på noe når jeg kommer hjem forran PC-en siden jeg ikke gidder å sitte å knote ned en beskjed på mobilen. Men, det går som oftest i glemmeboken enda jeg faktisk har kommet meg forran en PC
--
Tommy
chrgod
Posts: 120
Joined: 06 Jun 2011 12:02

Jeg var mer aktiv før, men er fremdeles innom ca en gang i uka (er oftere her enn på Facebook). For min del så har jeg oppsøkt de interessante områdene som ligger i nærheten. Er dog noe bekymret over at mye har forsvunnet bare på de få årene jeg har vært observant (særlig Forus-området i Stavanger).

Har aldri forstått hvordan facebook-forums fungerer.. Det er jo umulig å søke opp informasjon på en enkel måte..
User avatar
Espen K
Posts: 838
Joined: 23 Apr 2008 9:25
Location: Horten
Contact:

Det er vel med dette forumet som alle andre steder, interessen går vel både opp og ned.
Selv er jeg her sporadisk, noen perioder oftere enn andre da det skjer mye på dagene som bruker opp all tiden min.

Også kan den gode varme sommeren ha fått noen av oss til å prioritere sol og varme fremfor å "jakte" på gammel bettong
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”