Trondheim og Trøndelags-gruppe

Trondheim var hovedstøttepunkt for marinen med en rekke viktige hovedkvarterer for nord-atlanteren. 200 lette og tyngre flak stillinger skulle bl.a forsvare havnen og flyplassen.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

rhandber
Posts: 597
Joined: 08 Jan 2008 1:50
Location: trondheim

hadde kanskje ikke vært så dumt å møttes for å liste opp ønsker om hvor man vil dra osv. og samkjøre når det passer best med slike dagsturer, og evnt. lengere turer.
MVH

Roar Handberg
_________________
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Har møteplass hvis vi blir enig om dato og tid? Vi burde jo klare å møtes denne uka?

Når det gjelder denne "trondheims gruppa" så må dere andre på forumet absolutt ikke føle dere utelatt. Når vi drar på mer eller mindre spontane turer så er det bare fordi vi bor 5 minutter frahverandre... derav bruker vi ordet "gruppe". Er du i nærheten er det bare å bli med!

Erik H
c_hoff82
Posts: 594
Joined: 14 Oct 2007 17:07
Location: Trondheim - Norge

Hei

Ja det hadde ikke vært så dumt. Har ingen spesielle planer denne uken enda så jeg er åpen for alle dager.
Blir morro å treffe de andre i gruppa også. Har selv kun møtt to av dem ved en tur til Ladehammeren tidligere i år.

C. Hoff
Ampy
Posts: 3
Joined: 29 Nov 2009 16:41

Vekker til live denne "gamle" tråden jeg. Har nylig flyttet opp hit til Trondheim, og har nå brukt en del dager på å snoke igjennom dette forumet.

Er Veldig begeistret over å finne så mange mennesker med interesse for det samme som meg.
Jeg bor på Buran, og har allerede gått noen småturer rundt på lade og latt fantasien føre meg 60 år tilbake i tid. Der jeg kom fra var det ikke stort å se (bortsett fra siste operative plassering av de to Schwere Bruno kanonene..)

Her, med både flyplasser og ubåt bunker og slikt, tror jeg det kan bli gøy.
User avatar
Christian B
Posts: 320
Joined: 24 Dec 2007 17:55
Location: Trondheim

Velkommen til forumet, og til Trondheim :)
Vet ikke hvor aktiv folket i denne gjengen er for øyeblikket, men du finner dem som regel tuslende rundt med ett kamera, på de utroligste plassene hehe.

Aktiviteten er nok ganske laber på denne årstiden, men tar seg opp igjen når døgnet får litt flere lyse timer :)

Er mye rundtomkring på Lade, og med info fra forumet blir det straks mere interessant å tusle rundt.
Ampy
Posts: 3
Joined: 29 Nov 2009 16:41

Takk takk :)

Ja, jeg forstår folk godt.. med frost og snø på vei, så er det ikke fullt så artig å traske rundt i skog å mark på jakt etter betong.

Ser frem imot våren, og håper jeg får blitt med på en liten rundtur med noen som er litt mer lokalkjent.
Post Reply

Return to “Trondheim”