kaffe på ekskursjoner

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

User avatar
KOS
Moderator
Posts: 3000
Joined: 16 May 2007 15:31

ivrig turgåer wrote:Men hvorfor har ingen tenkt på og ha med seg gass grill på tur??
Kanskje vi snakker om to forskjellige typer tur ;-)
 Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
 X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet :bra:
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

ivrig turgåer wrote:Men hvorfor har ingen tenkt på og ha med seg gass grill på tur??
Har du noe fornuftig å tilføre forumet, eller er du bare her for å tilføre uvesentlig fjas til en haug med tråder?
--
Tommy
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Har du noe fornuftig å tilføre forumet, eller er du bare her for å tilføre uvesentlig fjas til en haug med tråder?
Greit nok at parktantene vil redusere takhøyden og fjerne det de kaller upassende innlegg. Men er ikke enig her på denne tråden. Bør vel være litt mer takhøyde i "Kaffekroken" når temaet er "Kaffe på ekskursjoner"..
PAul S.
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Paul S. wrote:
Har du noe fornuftig å tilføre forumet, eller er du bare her for å tilføre uvesentlig fjas til en haug med tråder?
Greit nok at parktantene vil redusere takhøyden og fjerne det de kaller upassende innlegg. Men er ikke enig her på denne tråden. Bør vel være litt mer takhøyde i "Kaffekroken" når temaet er "Kaffe på ekskursjoner"..
PAul S.
Hva da med bla. disse?
http://www.kystfort.com/forum/viewtopic ... 646#p38646
http://www.kystfort.com/forum/viewtopic ... 645#p38645

Og, om du kikker gjennom alle innleggene til denne brukeren, så ser du raskt at han ikke akkurat har bidratt med det helt store her på forumet.

Fint om du prøver å finne ut litt om hva du uttaler deg om, før du begynner å lange ut om parktanter og takhøyde.
--
Tommy
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Hva da med bla. disse?
viewtopic.php?p=38646#p38646
viewtopic.php?p=38645#p38645
Og, om du kikker gjennom alle innleggene til denne brukeren, så ser du raskt at han ikke akkurat har bidratt med det helt store her på forumet
Fint om du prøver å finne ut litt om hva du uttaler deg om, før du begynner å lange ut om parktanter og takhøyde.
Begynn nå ikke igjen, skrev at jeg var uenig. Leste innleggene til turgåeren og så jo kjapt at han hadde holdt seg til Kaffekroken, og Aktiviteter/Turer/Møter.
Mån må jo kunne etterlyse litt takhøyde når du går rett på han og hans innlegg ? Jeg er ikke annet enn uenig med deg, og mener det må da være såpass slakk her at ikke man skal få kastet etter seg kommentarer som "så ser du raskt at han ikke akkurat har bidratt med det helt store her på forumet".
Klarer ikke helt å hisse meg på kommentarer som denne "Det viktigste med den turen er vel og få i seg rikelig med Danske pølse"
Kan vi la det ligge der og være enig om at vi er uenig ?
mvh
PAul S.
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Paul S. wrote:
Hva da med bla. disse?
viewtopic.php?p=38646#p38646
viewtopic.php?p=38645#p38645
Og, om du kikker gjennom alle innleggene til denne brukeren, så ser du raskt at han ikke akkurat har bidratt med det helt store her på forumet
Fint om du prøver å finne ut litt om hva du uttaler deg om, før du begynner å lange ut om parktanter og takhøyde.
Begynn nå ikke igjen, skrev at jeg var uenig. Leste innleggene til turgåeren og så jo kjapt at han hadde holdt seg til Kaffekroken, og Aktiviteter/Turer/Møter.
Mån må jo kunne etterlyse litt takhøyde når du går rett på han og hans innlegg ? Jeg er ikke annet enn uenig med deg, og mener det må da være såpass slakk her at ikke man skal få kastet etter seg kommentarer som "så ser du raskt at han ikke akkurat har bidratt med det helt store her på forumet".
Klarer ikke helt å hisse meg på kommentarer som denne "Det viktigste med den turen er vel og få i seg rikelig med Danske pølse"
Kan vi la det ligge der og være enig om at vi er uenig ?
Hva er det jeg ikke skal begynne med igjen? Du må gjerne forsøke å vinkle det i den retningen at jeg er urimelig her, men det var tross alt du som kommer slengende med nedlatende bemerkninger om «parktanter» etc.
Greit nok at vi er uenige, men når en bruker har totalt 11 innlegg på forumet her, hvorav alle er fjasete bemerkninger om pølser, kjøttdeig og kaffe, så vil jeg vel kanskje påstå at det må finnes mer egnede forum for han å delta på.
--
Tommy
Paul S.
Posts: 1776
Joined: 25 Sep 2006 20:07
Location: Bergen

Er intet nedlatene i mitt innlegg, mener det er "greit nok", mao ok at de fjerner upassende innlegg. Ser jo nå at jeg burde oversett ditt innlegg, på samme måte som du burde oversett turgåerens innlegg.
Og ja, jeg synes du er meget urimelig når du avslutter med å si at vedkommende kan finne seg mer egnede forum.
Er nå for f..... mer flåsete innlegg her på forumet som står uten at vedkommende får beskjed om å finne seg ett nytt forum.
Okke som, nu kaffe :-)
mvh
Paul S.
User avatar
TommyG
Site Admin
Posts: 2692
Joined: 26 Dec 2007 22:12
Location: Ullensaker

Paul S. wrote: Er nå for f..... mer flåsete innlegg her på forumet som står uten at vedkommende får beskjed om å finne seg ett nytt forum.
Jeg vil vel påstå at det er en viss forskjell på om en person kommer med et flåsete innlegg en gang i blant, og om personens totale bidrag består utelukkende av fjas. Mulig du mener vi er tjent med å fylle opp forumet med fjas og flåseri, men jeg kan ikke på noen måte se at dette bidrar med noe som helst positivt til forumet.
--
Tommy
User avatar
Erling
Posts: 537
Joined: 02 Jun 2006 13:43
Location: Fyllingsdalen

:-) Nå må vi ikke hisse kroppen opp her jenter!
Det viktigste er: "Uten mat og drikke, duger helten ikke."
Så husk alltid å ta med deg noe å drikke og spise.
Ta deg en pause på turen og nyt utsikten og det medbrakte, og gjerne i et hyggelig selskap.
God tur! :bravo
Erling
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Enig med Erling.Turen kan ofte bli litt lenger enn det man hadde regnet med og da er det fint å kunne fylle opp batteriene litt underveis så man klarer hjemturen uten å krype på knærne etter bær og røtter for å finne krefter til tilbaketuren.
Selv har jeg ALLTID med drikkevann,litt kaffe og grovbrød med energi-givende pålegg.Alt dette i et spesiellt belte rundt livet som ikke er i veien når man skal krabbe rundt i huler og anlegg.Brukte en periode en sekk men den måtte jeg til stadighet sette fra meg når jeg krabbet inn i anlegg og for de som er litt bevandret i denne "hobbyen" så vet de at det er ikke alltid man kommer ut på samme sted som man krabbet inn og da må man til stadighet lete opp sekken sin igjen.
Fant et flott turbelte i Finland som rommer det man trenger.Plass for mat,drikke,camera og mobil.
Dolmen.
User avatar
dolmen
Posts: 1383
Joined: 25 Jan 2008 8:03

Håper du forsto at det var de menneskelige "batteriene" jeg mente. PDT_Armataz_01_18
Dolmen.
Last edited by dolmen on 21 Aug 2010 14:38, edited 1 time in total.
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”