Forum til 1000 + 1 års jubileum

Informasjon om forumet samt større (lengre) innlegg fra kaffekroken. Ikke start innlegg (tråder). Admin legger innleggene etterhvert.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Da har vi passert 1000 innlegg og det kunne ikke passe bedre! imorgen 31 januar er det nøyaktig ett år siden forumet startet. Vi feirer dette jubileumet i Bergen hvor mange av oss skal møtes for Sotra turen på slutten av februar.

For 2007 håper vi å fortsette trenden med nye medlemer; mange spørsmål og mange svar.

1000 takk til alle :D

Erik Hårberg
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei Erik

Gratulerer med dagen i morgen og takk for et vellykket forum, jeg håper og tror at 2007 blir et vel så bra år for Kystfort.


Werner
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Må jo si at det året gikk vanvittig raskt! (Det og :wink: )

Grattis!

Erik E
User avatar
Erling
Posts: 537
Joined: 02 Jun 2006 13:43
Location: Fyllingsdalen

Må bare hive meg på Gratulasjons Bølgen.
Gratulerer!!
Dette skal jo bli et både kreativt og spennende år.
Vil samtig ønske alle lykke til med nye/gamle prosjekter og stå på! På denne forumet er det jo alltid muligheter for hjelp på spørsmål.

:D Erling
Stian H
Posts: 48
Joined: 16 Aug 2006 2:49
Location: Tromsø

Må bare si gratulerer med 1000 :shock: det gikk ganske kjappt :)
Og takker for en god side...

Stian
User avatar
Erik E
Site Admin
Posts: 3515
Joined: 06 Feb 2006 20:30
Location: Rennesøy
Contact:

Hallo!

Hva passer vel bedre enn å bruke denne gamle tråden til å sette inn mitt innlegg nr 2000 (!!) Undres over hva som egentlig står i disse 2000 innleggene da...?? Mye teorier og mye "høyt tenking" men tror og håper at alle disse timene jeg har svidd av her inne nå har vært til hjelp, eller i det minste interesse for noen :-)

Vil benytte samme anledning til å takke alle aktive medlemmer som deler både spenning og frustrasjon med oss andre her og gjør forumet til et interessant sted å besøke! Har fått masse ny input og kunnskap fra dere alle sammen og er sikker på at jeg fremover i tid vil ha stor nytte av det som kommer ut av dette forumet!

Mvh
Erik E
User avatar
Yngvar
Posts: 2764
Joined: 26 Nov 2006 11:58
Location: Sandefjord
Contact:

Gratulerer Erik, kjempefint forum

Mvh
Yngvar
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

Vil gratulere Erik E med sine 2000! Du har vært en viktig person å ha med.

litt historie.

31 jan 2005 ble forumet opprettet, men det skulle ta 11 måneder før det kom noen spørsmål på forumet og det var 19 Nov 2005 (av meg selv)


6 feb 2006 kom Erik E inn i bildet og det var tydelig at han skulle bli ryggraden til forumet. Hvis jeg skal ha æren for å starte forumet skal Erik E ha den æren for at den vokser.

Mars 2006 hadde vi ennå bare kommet til 50 innlegg! Sommeren 2006 gikk nesten hele forumet i frø på grunn av dårlig sikkerhet og spam.

30 jan 2007 passerte vi 1000 innlegg.. og det er selvsagt ikke et års jubileum, men 2 års.. men det første året med tilnærma 0 innlegg.

idag passerer vi snart 15000 innlegg og rundt 550 medlemmer. det skrives over 10 innlegg hver dag og det kommer et nytt medlem annen hver dag.

En periode skrev Erik E 25% av alle innleggene på forumet. Nå er han helt nede på 13.5%, men det er ikke dårlig! Vi snakker 2000!

PDT_Armataz_01_37

Erik H
User avatar
KGJ
Posts: 945
Joined: 10 May 2006 22:43
Location: Florø
Contact:

Gratulerer Erik E! MYE nyttig info! Ser frem til de neste 2000 PDT_Armataz_01_34
Flora krigshistorielag
StigG
Posts: 441
Joined: 17 Aug 2008 22:35
Location: Finnsnes

Ja dette er en meget god og ikke minst nyttig side, som fortjener all honør. Jeg og mine 3 "fortskamerater" har vært på bunkerturer i 20 år, uten å ha truffet likesinnede. Trodde nesten vi var de eneste i landet som drev med slikt PDT_Armataz_01_09
Når jeg snublet over denne siden og ser at det finnest flere hundre likesinnede, er det som å endelig finne hjem :D Mye ny og nyttig info, og nesten alltid noen som vet svaret på ting man har grublet på lenge.

Håper denne siden varer like lenge som restene av tyske kystfort vil vare :)
User avatar
werner wernersen
Posts: 1423
Joined: 09 Feb 2006 21:13
Location: Arendal

Hei

Grattis Erik E med de 2000

Og Grattis til Erik H for et fantastisk samligspunkt for oss "bunker tosser" som Danskene sier.

Satser på at forumet utvikler seg i den retningen alle vill, og at Erik E ikke sliter seg ut på de neste 1000 postene.

Werner
Be quiet brain or i`ll stab you with a Q-tip
Homer Simpson
User avatar
Henning Dalsvåg
Posts: 1801
Joined: 29 Mar 2009 14:04
Location: 4272 Sandve,Karmøy

Det er vist noen år siden noen skrev noe her sist ...
Mvh Henning Dalsvåg
User avatar
Erik H
Site Admin
Posts: 3499
Joined: 31 Jan 2005 23:01
Location: Trondheim
Contact:

ja, tja, det ble vel registrert 20tusen og 30tusen.. 40tusen.. men nå venter jeg på at vi passerer 50tusen :)

blir vel til høsten når alle har startet hverdagen etter ferien.. håper på mange gode ferie bilder da :)

Erik
Grunnlegger Kystfort.com siden 2005
http://www.krigsbunkeren.no
Post Reply

Return to “Informasjon og større innlegg”