K332f fra skratch

Når været eller årstiden gjør det vanskelig å være ute er det hyggelig med en hobby hvor man kan være inne. Post dine bilder, tips og råd.

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
BNyb
Posts: 46
Joined: 19 May 2017 22:50

K332f fra skratch

Post by BNyb »

Er godt igang med en modell av denne kanonen. Kjøpte et byggesett fra Blitz, men innså fort at dette var bortkastet tid.
Dårlig byggekvalitet og unøyaktig. Da var det bare en ting å gjøre, ta Norwegian fra Tromsø til Bergen og buss til Tellevik, der jeg tilbrakte 6 dager i høst i regn og hagl. Jeg oppdaget jo fort at den ble ribbet ganske mye før de satte den på Sokkellavetten- Fant endel bilder av ymse kvalitet på nettet som jeg har brukt til å fylle i hullene som mangler fra feltversjonen som jeg lager 3dmodell av. Prøvde å sende mail til Canada som har en feltverjon, men får ikke svar. Arquebus var hjelpsom med bilder av sluttstykket, så jeg har klart å tegnet det så nøyaktig som mulig. Kanonen skal printes i 1:6 i feltversjon , blir totalt 1200mm. Er nøyaktig nok til å printes i 1:1.legger ut et lite bilde av prosjektet sålangt ,for de som måtte være interessert Om noen har deler til denne? Setter jeg stor pris på et bilde.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Return to “Modellbygging”