Jon-Vegard wrote:Dette er ett forum hvor alle skal få ha sine meninger, og at noen begynner å rakke ned på og bli ubehagelige overfor andre synes jeg er forkastelig! Jeg personlig prøver å se tingene fra alle parters side, og har funnet ut at det ikke er så vanskelig å skjønne hvorfor ting gjøres som de blir gjort. Selvfølgelig mener jeg at mye mer kunne vært gjort, men det er dessverre ikke mulig.
Påstander om at jeg rakker ned på andre, pga at jeg har en mening om Skifte sine arbeidsmetoder, det vil jeg ha meg frabedt på det sterkeste!!!
Jeg respekterer andres meninger, og de får respektere mine, og å falle så dypt som å at dette er en nedrakking får stå for din regning.
Jeg støtter folket i Sandefjord som vil bevare sitt fort, og historie, og dette respekterer jeg sterkt. Måten Skifte har gått frem på i Sandefjord, og at man ikke har tatt seg tid til å lytte eller arbeide ut andre løsninger, eller i det hele tatt åpne for andre løsninger, det merker jeg meg og blir svært betenkt over arbeidsmetodene uansett hvem som er oppdragsgiver.
Det er sikkert lett å se ting fra andres sider når man selv bor andre plasser enn der hvor Skifte nå skal rasere en historie og fort, men jeg klarer iallefall, selv om jeg ikke bor i Sandefjord, å se at dette ikke er riktig og at ting blir gjort på en meget spesiell måte for å oppnå seier.
Nedrakkingen har du stått for selv, du har gått løs på et annent medlem med nedrakking pga hans meninger. Takk for det!
Hvem som står for forsuringen av forumet, det kan nok diskuteres i dette tilfellet.
PDT_Armataz_01_06