Dette er noe av det lureste jeg har brukt penger på - liten og lett å ha med seg og enkel i bruk, med svært godt resultat. Jeg har scannet hundrevis av sider (opp til A1 format - enkelt å skjøte sammen bildene i ettertid), og er så fornøyd at jeg nå har oppgradert til ny modell.Natter wrote:Det stemte: Kom på kr. 705,- inkl. frakt og mva/tollklarering. Man skal dog være tålmodig om man bestiller herfra: La inn ordren 19/10, pakken sendt fra HK 6/11 og ankokmst lokalt postkontor 4/12.Natter wrote:Selv med moms og tollklareringsavgift til Posten kommer blir den vel rimeligere herfra (fri frakt).
Hvis noen er interessert i å overta den "gamle" er det bare å ta kontakt (mail eller PM), ellers havner den på QXL eller FINN ila. neste uke.
Scanneren er helt strøken, så jeg skulle tro at 450,- er en grei pris (+ evt. porto), men kom gjerne med bud.
Original emballasje har jeg ikke, men jeg legger ved et minnekort - microSD - på 1Gb (skulle gi plass til godt over 300 A4-scan i 600dpi av s/h tekst, og tilsv. rundt 100 i fullfarge).
EDIT 2011-09-25: Har ikke fått somlet meg til å legge den ut, så den er stadig tilgjengelig...
I tillegg til ny håndscanner, har jeg anskaffet meg en Canon Pixma MX-870 multifunksjonsprinter, som har A4-scanner med full duplex dokumentmater (slukte 70 sider på 400 dpi ila. få minutter i første test!) og en Mustek MCS 500 A3 Pro dokumentkamera/ scanner, så nå blir hverdagen litt lettere ift. å slite med kun min gamle Canon Lide 50...