Hvor finner man denne?
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
-
Bjornar Nybrott
Det var jo et fint lite byggesett 
Lofoten?
Vi befinner oss nordpå! Sjekk den oppmurte steinmuren rundt, skulle gjerne hatt vidvinkellinse....! Muren går hele veien rundt!
- Attachments
-
- Hvor tre.JPG (100.45 KiB) Viewed 2836 times
"Tromsø's offisielle Tirpitzguide", ett dykk uten rust på hanskan e ikke et dykk....!
-
RasmusTerne
Rene påskelabyrinten
. Skrova kanskje, men tror det var sement i muren der.
Sigfred R.
Sigfred R.
Er det mose på steinen?? (nei, nå må vi ha flere hint!
)
Erik H
Erik H
For å si det sånn, så ligger ikke denne plassen sentralt. Her står store deler av nærforsvarsgjeret oppe enda, her i tre rekker!
Har ikke vært snakk om å rydde så mye etter krigen her, det gjør plassen ekstra spessiel
Har ikke vært snakk om å rydde så mye etter krigen her, det gjør plassen ekstra spessiel
- Attachments
-
- Hvor fire.JPG (135.26 KiB) Viewed 2694 times
"Tromsø's offisielle Tirpitzguide", ett dykk uten rust på hanskan e ikke et dykk....!
Jeg har ikke fullstendig oversikt over radarinstallasjonene i Finnmark (dvs. i enda mindre grad enn noen andre ;-) ), så det er vel flere kandidater om man først skal i gang med litt tipping.
Jeg ser imidlertid en mistenksom stilling i E 1261344 / N 7978364 (UTM32) - dvs. på Makkaur, og prøver meg på den..?
Jeg ser imidlertid en mistenksom stilling i E 1261344 / N 7978364 (UTM32) - dvs. på Makkaur, og prøver meg på den..?