Kunne minne om en KWK-stilling, men den ser noe dyp ut. BK-stilling?Paul S. wrote:Siste for i dag.
Ringstand fra Fjell. Noen ide hva denne har vært for ?
mvh
Paul S.
Er det merker etter noe i bunnen?
Sigfred R.
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Kunne minne om en KWK-stilling, men den ser noe dyp ut. BK-stilling?Paul S. wrote:Siste for i dag.
Ringstand fra Fjell. Noen ide hva denne har vært for ?
mvh
Paul S.
Her er et par bilder av samme fra utsidenTommyG wrote:Ser nesten ut som om det har vært støpt opp til et eller annet i hjørnet til høyre der, forran kjølekaret.Paul S. wrote:Bilde fra Fjell. Noen mener at dettte har vært for hester, men forstår ikke helt poenget med det. Størrelsen passer ikke og med to kjølekar for 2 cm på gulvet passer det enda mindre
Flotte bilder!! Det kjekke med å fotografere eller å se på fotografier er at man ser det på forskjellig måte, og fotograferer forskjellig.Bildene er ikke all verden, men det er jo uttrykt ønske om litt variasjon, så jeg har plukket ut noen som jeg mener tåler dagens lys...
BK-Stilling er nok det som kommer nærmest. Er ingen merker i bunnen.BK-stilling?
Er det merker etter noe i bunnen?
Takk for detPaul S. wrote:Flotte bilder!! Det kjekke med å fotografere eller å se på fotografier er at man ser det på forskjellig måte, og fotograferer forskjellig.Bildene er ikke all verden, men det er jo uttrykt ønske om litt variasjon, så jeg har plukket ut noen som jeg mener tåler dagens lys...
Om jeg har sett objektene før så ser man noe nytt og ser tingen på en ny måte.
Ah, er det slik disse "trekantene" ble brukt ja. Stilig å se hvordan det ser ut med utstyret som var tiltenkt plassert i stillingene faktisk på plass.Natter wrote: Siden kvalitet og motiv/utsnitt er akseptable, kommer det nok mer etter hvert...
Bare en liten tur til Klauvaneset (HKB 36/977 Tellevik) i dag:
Ja, selv om det i dette tilfellet ser ut som stilllingen er et nr. for stor...TommyG wrote:Ah, er det slik disse "trekantene" ble brukt ja. Stilig å se hvordan det ser ut med utstyret som var tiltenkt plassert i stillingene faktisk på plass.