Om ikke hukommelsen svikter meg, tror jeg du nå har begynt å gjenbruke quiz-oppgaver...?
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
-
Rock'n Roll
Jepp, fyret ved Cap de La Hague i bakgrunnen. Auderville, La Roche, HKB Stahl, R636. Den har vært før 
Kan jo prøve et skudd i blinde, selv om jeg ikke ser noe på luftfoto som ligner, og stedet ikke ligger i Bergen kommune: Møvik?
Kan jo prøve et skudd i blinde, selv om jeg ikke ser noe på luftfoto som ligner, og stedet ikke ligger i Bergen kommune: Møvik?
Informasjon som ikke deles, går tapt!
Virrker veldig kjent, selv om jeg ikke klarer å ta nøyaktig lokalisering...
Det har imidlertid aldri vært til hinder for å forsøke seg, så jeg kan jo alltids starte med å foreslå den tyske leiren ved Knappefjellet (det virker for høyt og bratt på bildet dog...)?
Det har imidlertid aldri vært til hinder for å forsøke seg, så jeg kan jo alltids starte med å foreslå den tyske leiren ved Knappefjellet (det virker for høyt og bratt på bildet dog...)?
Informasjon som ikke deles, går tapt!
Du må nok ut av Bergen kommune, østlig retning..Det har imidlertid aldri vært til hinder for å forsøke seg, så jeg kan jo alltids starte med å foreslå den tyske leiren ved Knappefjellet (det virker for høyt og bratt på bildet dog...)?
mvh
Paul S.