Lett for noen... men vanskelig for de fleste ?
Hint 1 : Vestlandet....
Hint 2 : Sogn og Fjordane
Hint 3 : MAA
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
lenge siden sist nå, men vi prøver videre (aner ikke hvor det siste bildet ble tatt)
vel,
hva
hvor?
E
vel,
hva
hvor?
E

- Attachments
-
- quiz9.jpg (47.55 KiB) Viewed 4861 times
jepp, mer nøyaktig blir det vel ikke
E

E
Hei. Det er nå over 13 år siden Erik E starten denne quizèn og det er nesten som jeg trur vi har brukt opp alle bildene. Jeg sliter, som med mange andre, med å komme med nye spørsmål.
Vi må prøve noe nytt.
Vi beholder tråden slik den er, men gjør en liten endring med at den som legger ut bilde ikke nødvendigvis trenger å vite hva det er han eller hun legger ut. (kan være nyttig for den som ikke vet).
Det trenger heller ikke å være kystfort eller bunkere, men egentlig hva som helst så lenge det er relatert til den andre verdenskrig.
Som vanlig, har det gått en liten tid (minst 24 timer), så kan andre legge ut på nytt.

Vi må prøve noe nytt.
Vi beholder tråden slik den er, men gjør en liten endring med at den som legger ut bilde ikke nødvendigvis trenger å vite hva det er han eller hun legger ut. (kan være nyttig for den som ikke vet).
Det trenger heller ikke å være kystfort eller bunkere, men egentlig hva som helst så lenge det er relatert til den andre verdenskrig.
Som vanlig, har det gått en liten tid (minst 24 timer), så kan andre legge ut på nytt.

Får ta en som er enkelt for mange, men hvor har jeg stoppet innom her?
- Attachments
-
- Quiz.jpg (300.33 KiB) Viewed 4745 times
Marka er korrekt, din tur