Bra Side!

Emner som ikke hører hjemme under andre diskusjonsgrupper

Moderators: Stutzpunkt, KOS

Post Reply
Jetsam

Hei! Vil skryte over ei topp side! :) Er ganske ny på dette interesse området,men denne sida er med og skyter interessen opp :) meldte meg inn for ein måned siden, og føler eg lærer noko nytt kvar gong eg er her! Har i det siste vært ein del på MKB 8\504 Selbjørnsfjord i fitjar, som eg har tatt ein del bilder av. Dette vil komme så snart eg får min egen pc oppe og gå PDT_Armataz_01_36
DanBodø

Det var hyggelig å høre litt skryt.
Og velkommen til forumet :D
Jetsam

Takk takk :)
bactuz

Takker også for en meget bra side og site! PDT_Armataz_01_36
Erik H
Site Admin

Hei og velkommen til forumet og takk for at dere syns forumet er blitt en bra plass for nykommere og "eksperter".

Jetsam wrote: Har i det siste vært ein del på MKB 8\504 Selbjørnsfjord i fitjar, som eg har tatt ein del bilder av.
håper å se mange bilder fra den kanten. En vakker dag har vel kanskje forumet bilder fra alle kystfort i norge! og det kan man takke mange forum medlemmer for!

Erik H
Jetsam

Erik H skrev:
håper å se mange bilder fra den kanten. En vakker dag har vel kanskje
forumet bilder fra alle kystfort i norge! og det kan man takke mange forum medlemmer for!
Har gått så grundig eg kan gjennom området, og enda så skal det være litt gjen og finne. Har tatt bilder av nesten alt eg har funne, unntatt noen enkeltmannshull. (blir veldig mye fotografier vist en skal ta alle) :) men er flere ting der så eg lurer på, men det kommer når eg får lagt inn bildene. en ting kan eg jo spør om her: har funne 3 Ringstands + en RS innebygd i Kommandobunker. Men i de fleste andre fort,spesielt HKB fort, finner eg RS for bombekaster, men her finn eg ikkje spor av bombekaster. MKB prioriterte ingen Bombekasterer? sikkert nok ett nybegynner spørsmål :) hehe
Post Reply

Return to “KAFFEKROKEN - diverse”