Og det visste eg IKKJE pga Aston Villa (vil ikkje ha på meg at eg veit noko som helst om fotball..
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Hehe....
Godt svar Knut! Bonus for kommentaren om fotball ;-)
Din tur!
Godt svar Knut! Bonus for kommentaren om fotball ;-)
Din tur!
Hmmm... litt vanskelig kanskje...
Den rettvinkla muren nærmast er støypt på i ettertid viss det kan hjelpe.
Veit ikkje kva andre hint eg skal komme med. Staden denne befinn seg er vel forsåvidt urelevant ihht spørsmålet om kva det er, så skal avsløre at den er i Måløy.
Den rettvinkla muren nærmast er støypt på i ettertid viss det kan hjelpe.
Veit ikkje kva andre hint eg skal komme med. Staden denne befinn seg er vel forsåvidt urelevant ihht spørsmålet om kva det er, så skal avsløre at den er i Måløy.
R676 Kleinstschartenstand für 4,7 cm Festungspak 
Flora krigshistorielag
Hehe, eg såg ikkje quizen før etter du hadde posta hintet100%! Og det hadde du ikkje trengt hint for å svare rett på!
Ny quiz. Kanontype og kvar er dette?
- Attachments
-
- SFFf-1997127[1]0005.jpg (20.7 KiB) Viewed 3364 times
Flora krigshistorielag
Hint: Vi er framleis i Måløy-traktene...
Flora krigshistorielag
Riktig, HKB 6./981 Blaalid og fransk 10,5 K331.
Flora krigshistorielag
Ser ut som Edgar er på ferie(?)
Her kommer nytt spørsmål fra en annen kant av kloden som ikke har så mye med tyske kystfort å gjøre:
"Gigantmørser" laget av Amerikanerne med tanke på å ta ut festningsverk under en evt. invasjon av Japan..
Kaliber og navn?
Her kommer nytt spørsmål fra en annen kant av kloden som ikke har så mye med tyske kystfort å gjøre:
"Gigantmørser" laget av Amerikanerne med tanke på å ta ut festningsverk under en evt. invasjon av Japan..
Kaliber og navn?
- Attachments
-
- Aberdeen proving 060745.JPG (62.09 KiB) Viewed 3255 times
Du får få rett på den 
"Little-David" var med sine 914mm en av de groveste skyts noensinne produsert...
Erik
"Little-David" var med sine 914mm en av de groveste skyts noensinne produsert...
Erik
Her kommer nytt spørsmål:
Hvilken type kanon er dette bildet fra?
PS:
Fint om dere som deltar sjekker innom av og til slik at det ikke bare blir meg som legger ut spørsmål her ;-)
Hvilken type kanon er dette bildet fra?
PS:
Fint om dere som deltar sjekker innom av og til slik at det ikke bare blir meg som legger ut spørsmål her ;-)
- Attachments
-
- BV-Nr808.JPG (71.11 KiB) Viewed 3156 times