Jeg ser heller ikke noe galt i det som ble skrevet. Det gjelder å ikke være så nærtagende....Jeg noterer meg at Admistrator aksepterer dette, og at personen bak innlegget ikke ser noe galt i det som ble skrevet

Moderators: Stutzpunkt, KOS
Mulig det er jeg som er litt på siden av det som anses som normal tankegang her på forumet.Men er det kun jeg som ser problemet med å koble forumet opp mot en forening ? Det vil nok ikke bli noe problem i så måte, men jeg har ingen planer om å poste noe som helst på ett forum som er koblet opp mot en forening. Det vil ikke være allle her som ønsker å være med i foreningen, og ikke alt som blir sagt/framlagt av foreningen vil være støttet av de som poster her. Men samma hva, poster man på forumet blir man uansett oppfattet som en del av foreningen.Selv om det er fristende å la denne tråden sakte men sikkert dø ut, og jeg har full forståelse for Pauls uttalelser, så vil jeg allikevel ta til motmæle mot hans angrep på Eriks "foreningspjatt";
Dersom man kan henvende seg på vegne av en forening, en landsdekkende forening til og med, ville kanskje slike henvendelser bli tatt litt mer på alvor, og hvis det i tillegg kom flere henvendelser på vegne av samme forening, vedrørende forskjellige saker, ville kanskje noen til og med begynne å skjønne at det faktisk finnes mer enn en håndfull mennesker i norge som bryr seg om bevaring av krigsminner.
Hvis ikke webmaster ser problemstillingen så er det vel ikke noe særlig mer å si.Jeg for min del kan gjenta det til det kjedsommelige. Har man en forening via kystfort.com, og ettt forum på samme siden vil dette bli oppfattet som samme.Jeg skiller tydelig mellom nettsiden min, kystfort.com og dette forumet. jeg har sagt det før og sier det igjen: Et medlemskap på forumet er noe helt annet enn å være fremtidig medlem av kystfort.com.
Paul S.Det skrives "vi" og "oss" i deler av innleggene, som om forumets medlemmer er en homogen gruppe med samme mål og interesse.
Jeg skal ta meg en tur å sjekke,og jeg skal være bevæpnet.Her skal ikke noen slippe billig unna!
Eller KGB-metoden?Fjerne en finger for hver del de har ødelagt?