Må grave dypere i bildebunken å finne noe vanskeligere neste gang. PDT_Armataz_01_07
Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Samme bunkertype som forrige bilde jeg la inn, men her i en mer "privatisert" utgave.... Hvor er vi? Bonus for bunkertype 

- Attachments
 - 

- Quiz120409.jpg (294.26 KiB) Viewed 3366 times

Et hint = Laaangt sør i landet, men relativt langt unna kysten, alstå et sted man normalt ikke ville tenkt tanken på å finne St bunkere 
Erik

Erik
Ingen peiling, men skulle ønske den var i hagen min!  

Flora krigshistorielag

Hm...
Var visst ikke så lett den.. Hopper et fylke nordover til denne saken... Hvor er dette?

Var visst ikke så lett den.. Hopper et fylke nordover til denne saken... Hvor er dette?
- Attachments
 - 

- Quiz140409.jpg (53.22 KiB) Viewed 3273 times

Javisst!
Din tur
Erik

Din tur
Erik
Jeg ser det er et notat fra Kristiansund jeg har glemt å føre inn i lista mi.Erik E wrote:Samme bunkertype som forrige bilde jeg la inn, men her i en mer "privatisert" utgave.... Hvor er vi? Bonus for bunkertype
Det skulle vel ikke være en R634 som ligger rett ovenfor en R676 i Brunsvika?
JornN

Skyter inn svar til Jørn her før Erling overtar ;-)Jeg ser det er et notat fra Kristiansund jeg har glemt å føre inn i lista mi.
Det skulle vel ikke være en R634 som ligger rett ovenfor en R676 i Brunsvika?
Bunkeren på begge bilder er type R 502.
Kan også nevne at R 634`en i Kristiansund ser man så godt som ingenting av pr. i dag da kuppelen er skåret av på bakkenivå etter krigen!
Erik