Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
artig den der, lå safen fortsatt i 1 etg?
vi var en gjeng der for noen år siden, og en fant ut at det ville være artig å vippe den ned igjennom stigen opp til 2 etg, jeg skvatt bra da det smalt.
nå har jeg for øyeblikket ikke tilgang til disken med bilder på, så det er fritt fram for den som vil.

nå har jeg for øyeblikket ikke tilgang til disken med bilder på, så det er fritt fram for den som vil.
MVH
Roar Handberg
- Attachments
-
- DSC01124.JPG (454.44 KiB) Viewed 1581 times
Mvh
Yngvar
Yngvar
Jau, safen var dyttet inn i en av forlegningsrommene i førsteetasjenrhandber wrote:artig den der, lå safen fortsatt i 1 etg?vi var en gjeng der for noen år siden, og en fant ut at det ville være artig å vippe den ned igjennom stigen opp til 2 etg, jeg skvatt bra da det smalt.

--
Tommy
Tommy
To nye bilder fra det aktuelle fortet, kanonstilling og kommandobunker så er det vel flere som vet hvor det er
- Attachments
-
- DSC01098.JPG (290.97 KiB) Viewed 1537 times
-
- DSC01095.JPG (301.4 KiB) Viewed 1537 times
Mvh
Yngvar
Yngvar
Det er helt riktig, utrolig hvor mye lettere det blir med en kommandobunker
Din tur (kanskje du har noe fra østlandet?
)

Din tur (kanskje du har noe fra østlandet?

Mvh
Yngvar
Yngvar
Sant nok...Yngvar wrote:Det er helt riktig, utrolig hvor mye lettere det blir med en kommandobunker![]()

Kanskje, kanskje ikke...Yngvar wrote:Din tur (kanskje du har noe fra østlandet?)

Hva slags innretning er dette?
- Attachments
-
- Image5.jpg (92.88 KiB) Viewed 1511 times