Innlogginsproblemer Firefox
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Er det andre som har problemer med å logge seg på forumet når du bruker Firefox? Har installert Firefox på jobb, og her klarer jeg ikke å logge meg på forumet (ingen problem med å logge på andre forum, alt annet funker). Måtte revertere til Explorer nå for å kunne skrive dette inlegget.
Så forb**** rart da... Logger inn på vanlig måte, krysser av for å huske, trykker ok og kommer videre til hovedsiden på forumet men er likevel ikke innlogga. Er på andre forum av samme type og der funker det fint. Har Firefox hjemme også og ingen problem der heller... Har fått mer enn nok av Explorer og har lyst å dumpe hele greia men ser ut som jeg må beholde det kun for å bruke dette forumet....
Last edited by Knut Ø. on 24 Nov 2009 10:39, edited 1 time in total.
- Benjaminsen
+2Natter wrote:+1TommyG wrote:Bruker utelukkende firefox, og har aldri opplevd problemer med å logge meg inn

Kai
Du har ikke fått lagret feil passord/brukernavn da? Du kan kontrollere dette fra menyen:Knut Ø. wrote:Så forb**** rart da... Logger inn på vanlig måte, krysser av for å huske, trykker ok og kommer videre til hovedsiden på forumet men er likevel ikke innlogga. Er på andre forum av samme type og der funker det fint. Har Firefox hjemme også og ingen problem der heller... Har fått mer enn nok av Explorer og har lyst å dumpe hele greia men ser ut som jeg må beholde det kun for å bruke dette forumet....
Verktøy - Innstillinger - Sikkerhet - Lagrede passord
Ellers er jo Opera et alternativ også...
- Christian B
Mest sannsynlig ett cookie problem, Autologin er lagret i en cookie på dette forumet.
Navnet på denne er phpbb2mysql_data
Men like greit å renske opp i hele cachen din
Navnet på denne er phpbb2mysql_data
Men like greit å renske opp i hele cachen din

- Christian B
Bare hyggelig å kunne hjelpeKnut Ø. wrote:Ja se der![]()
Gikk inn å sletta alle kystfort.com cookies. Da fikk jeg logge på! Takk Christian