Eg merkar at interessa mi for dette emnet er stigande etter at eg "gjenoppdaga" forumet og begynte å bruke det meir aktivt. Har vore medlem her i over eitt år men det er først no i det siste at eg har begynt å delta aktivt.
Interessa har eg hatt i mange år, sidan eg var i konfirmasjonsalderen. Det har blitt mange turar rundt om kring, foto, webside +++, men med så mykje anna så dabbar interessa av etterkvart. Og med ein god del andre ting, barn, hus og fleire andre hobbyar så blir det begrensa kva ein får konsentrert seg om.
Men, no er interessa mi for dette på veg opp, og eg syslar med tanken på å ta meg ei ny runde på nokre av anlegga her i fylket mitt (S. & Fj.) for å sjekke tilstand, fotografere ting som eg ikkje gjorde sist, leite etter nye objekt osv. Det er faktisk ca 10 år sidan sist eg var rundt på mesteparten av anlegga.
Opprettelsen av Flora Krigshistorielag er også noko som igjen har pirka liv i denne interessa. Det er mykje spennande og interessante objekt i Florø, og ny informasjon nye "ting" dukkar stadig opp.
Så stor takk til personane bak forumet, og dei som bidrar med sin kunnskap her. Det er ufattelig mykje historie (og ivaretaking av historie) på desse nettsidene og forumet, og det er bra vi får eit miljø på tvers av våre eigne lokale områder rundt dette. Vi, og det vi jobbar med, har mykje å tjene på det.
Stigande interesse
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Kan vi se frem til en oppdatering på den flotte nettsiden din snart da? PDT_Armataz_01_11
Den er jo i sannhet en verdifull kilde til informasjon om kystfort i S&F, og sannsynligvis den eneste som tar for seg disse anleggene, men som du sier, det er sikkert plass til mer....
Den er jo i sannhet en verdifull kilde til informasjon om kystfort i S&F, og sannsynligvis den eneste som tar for seg disse anleggene, men som du sier, det er sikkert plass til mer....
Hei, Knut.
Det er flott at interessen blusser opp igjen! Alle kjenner seg igjen med at interessen faller og det er jo litt synd, fordi jeg tror det at kystfortene har fått en ny mening med alle de bunkere som er der. Det å studere Regelbau bunkere (tysk standard) og vite at mange av bunkere går igjen nedover atlanterhavsvollen er spennende.
Det med forum har også blitt viktig. Alle kjenner seg igjen når man lager en nettside og gir og gir av seg selv hele tiden for å legge inn mer og mer. Her på forumet legger alle inn litt hver og dette blir tilslutt et viktig bidrag til forumet.
Erik Hårberg
Det er flott at interessen blusser opp igjen! Alle kjenner seg igjen med at interessen faller og det er jo litt synd, fordi jeg tror det at kystfortene har fått en ny mening med alle de bunkere som er der. Det å studere Regelbau bunkere (tysk standard) og vite at mange av bunkere går igjen nedover atlanterhavsvollen er spennende.
Det med forum har også blitt viktig. Alle kjenner seg igjen når man lager en nettside og gir og gir av seg selv hele tiden for å legge inn mer og mer. Her på forumet legger alle inn litt hver og dette blir tilslutt et viktig bidrag til forumet.
Erik Hårberg
Njeetja.... veit ikkje. Iallefall ikkje i den form den framstår no. Den er infisert med reklame og slikt lurv så uansett skal eg finne ein annan vert. Men vi skal bygge opp ei oversikt på sidene til Flora Krigshistorielag så eg reknar med at infoen blir flytta over dit og oppdatert. Bilda skulle vore skanna inn igjen på nytt i bedre oppløysing. For 8-9 år sidan var det verken breiband eller digitale kamera i særleg omfang.Tarjei wrote:Kan vi se frem til en oppdatering på den flotte nettsiden din snart da? PDT_Armataz_01_11
Interessa for å vedlikehalde nettsida forsvant plutselig for ein 6-7 år sidan og eg har rett og slett ikkje hatt ork til å ta det opp igjen. Men i dag er det mykje enklare å vedlikehalde ei nettside enn då.
Sammen er vi sterke sies detSå stor takk til personane bak forumet, og dei som bidrar med sin kunnskap her. Det er ufattelig mykje historie (og ivaretaking av historie) på desse nettsidene og forumet, og det er bra vi får eit miljø på tvers av våre eigne lokale områder rundt dette. Vi, og det vi jobbar med, har mykje å tjene på det.

Når det sitter en rekke folk rundt om i landet med hver sin bit av puslespillet er det jo utrolig greit å ha et forum som dette å utveksle på.
Husk også at det er medlemmene som avgjør kvaliteten på forumet, ikke nødvendigvis eieren, så all takk til de som kommer innom innom her og legger igjen litt "mat" til oss andre!
Mvh
Erik E