Jeg vil ut i naturen for å se på alt som jeg har funet ut i vinter, men det er så mye snø PDT_Armataz_01_09
Nå må det slutte å snø, på KYSTFORT
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Jeg tror ikke det blir vår i norge før Erik tar vekk snøfallet på Kystfort logo`n.
Jeg vil ut i naturen for å se på alt som jeg har funet ut i vinter, men det er så mye snø PDT_Armataz_01_09
Mvh
Yngvar
Yngvar
På siste gruppemøte på jobb, så gikk vi gjennom hvem som kom til å ta fri i påsken, og hvordan vi skulle organisere for å ha nok folk på jobb etc. De andre kikket litt rart på meg da jeg sa at jeg ikke kom til å ta noen ekstra dager ferie i påsken, fordi med all snøen som fremdeles kom til å ligge i påsken, så var det jo ingen vits i å ta fri 
--
Tommy
Tommy
Så lenge det snør utafor døra mi så blir det snø på logoen.
Idag har vi måket snø tre eller fire ganger... og nå er det like ille!
Skulle jeg gjøre noe med logoen nå så var det å legge på MER snø!
/&%¤#"!!
/&%¤#"!!
Er godt vant til mye snø fra oppveksten nordpå, men når min mor klager på dagens nye 50cm skjønner jeg at det er ille... Vi fikk bare 5-10cm her i Bergen i natt, men mtp. hva vi er vant med, har vinteren vært ekstrem også her (typisk når man har mye "fritid", så blir det snørekorder og null mulighet for turer - for et par år siden var det full vår i januar, nå blir det vel mai før ting dukker frem
).
Vurdert å flytte til palmesus og sandstrender på Solkysten?Erik H wrote:Så lenge det snør utafor døra mi så blir det snø på logoen.
/&%¤#"!!
For nøyaktig et år siden, på denne dagen i fjor, jobba jeg i hagen med å sette opp et gjerde, iført t-skjorte i 16-17 varmegrader. Det var begynt å bli grønt, det spirte og fuglene sang. Akk for en kontrast når jeg ser ut vinduet på kontoret mitt nå.
I helgen kom snøbygene som perler på en snor, og nå har det snødd konstant siden i går. Kommende helg skal vi åpne noen av bunkerne og en tunnel i Florø i forbindelse med et arrangement. Vi må nok skufle snø noen timer først for i det hele tatt å få tilgang. Kjenner det tærer på, trenger vår. Nå!
I helgen kom snøbygene som perler på en snor, og nå har det snødd konstant siden i går. Kommende helg skal vi åpne noen av bunkerne og en tunnel i Florø i forbindelse med et arrangement. Vi må nok skufle snø noen timer først for i det hele tatt å få tilgang. Kjenner det tærer på, trenger vår. Nå!
Det snør i Trondheim! Logoen blir stående!!!!
Erik H
Erik H
Våren er kommet til Haugesund , SNØ-FRITT ;-)
Hold Haugalandet ryddig - post i rett tråd
X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet
X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X-X
Retningslinjer for takt og tone på forumet