Hei
Jeg har lyst til å komme i kontakt med likesinnede her i vest-øst agder.
kort om meg selv.
Opprinnelig trønder som nå bor på flekkerøy. Har altid hatt stor interesse for historie og da spessielt militærhistorie. Flekkerøya har mye historie og ønsker da egentlig å få vite litt mer om disse samt resten av agder. Liker å dra ut på "oppdagelses ferder" i slike områder men det er litt vanskelig når jeg ikke vet hvor disse er. Håper det er noen som har litt informasjon.
komme i kontak med likesinede
Moderators: Stutzpunkt, KOS
Torstein E
If you tried your best and you failed miserably. The lesson is never try
- werner wernersen
Hei
Høres jo spennende ut, hvis du vil besøke Kystfort her i Aust-Agder er det bare å gi beskjed, så skal jeg ta deg med en runde, ellers så har Carsten og jeg så vidt pratet om å få tatt en tur til Bat Vara (Møvik fort)
Werner
Høres jo spennende ut, hvis du vil besøke Kystfort her i Aust-Agder er det bare å gi beskjed, så skal jeg ta deg med en runde, ellers så har Carsten og jeg så vidt pratet om å få tatt en tur til Bat Vara (Møvik fort)
Werner
- werner wernersen
Hei Carsten
Vet ikke enda, sliter litt med kalenderen foreløig, kom fra Oslo i gård kveld og er i Sandefjord på lørdag og tror jeg er boket neste helg også. skal se om jeg kan komme opp med en dato i løpet av helga (må sjekke litt med sjefen)
Werner
Vet ikke enda, sliter litt med kalenderen foreløig, kom fra Oslo i gård kveld og er i Sandefjord på lørdag og tror jeg er boket neste helg også. skal se om jeg kan komme opp med en dato i løpet av helga (må sjekke litt med sjefen)
Werner
Jeg har lagt opp en egen Møvik fort tur link nå på aktiviteter/turer/møter, så vi fortsetter å prate der. Dette var Torstein sin bli kjent link. Han er nå herved innvitert og alle andre.
Carsten
Carsten
Det er nå vi har mulighetene til å bevare historie for all tid, la oss sammen gjøre denne oppgave.
- werner wernersen
Hei
Vi får samle oss noen sørlendinger, å se om vi ikke kan samles en dag eller kveld, ikke nødvendigvis for å se bunkerser men for å bli kjent.
Werner
Vi får samle oss noen sørlendinger, å se om vi ikke kan samles en dag eller kveld, ikke nødvendigvis for å se bunkerser men for å bli kjent.
Werner
hadde ikke vært så dum i ide det... Skal ikke skryte på meg at jeg er noen ekte sørlending men
Tid å sted?

Torstein E