Kystfort Quiz
Moderators: Stutzpunkt, KOS
- Benjaminsen
Tror dette er HKB 37./979 Trolldalen (983)
Kai
-
HKB 37./979 Trolldalen (983) er riktig. 

Hvor er da dette?
- Attachments
-
- bilde.JPG (269.12 KiB) Viewed 1510 times
Kai
HKB 1/978 Skudenes hadde et slikt oppmålingspunkt på toppen av bunkeren, men jeg er jammen ikke sikker. 

- Benjaminsen
Det er nok ikke det.flyvrak wrote:HKB 1/978 Skudenes hadde et slikt oppmålingspunkt på toppen av bunkeren, men jeg er jammen ikke sikker.
BraJon-Vegard wrote:Jeg skal la være Kai!!

Kai
-
Landskapet i bakgrunnen virker kjent. Og selv om jeg ikke har vært på denne toppen så tror jeg det er Brattås, siden jeg har vært på stort sett alt annet i traktene. Blir gjerne med en tur om dere planlegger å dra opp dit igjen. 

Det er riktig, det er Brattås. Var der en tur for noen uker siden.Rock'n Roll wrote:Landskapet i bakgrunnen virker kjent. Og selv om jeg ikke har vært på denne toppen så tror jeg det er Brattås, siden jeg har vært på stort sett alt annet i traktene. Blir gjerne med en tur om dere planlegger å dra opp dit igjen.
Kai
kan dere poste noe fra trøndelag litt oftere? ellers kan bare de som er erfarne bunkerjeger/reisere/søringer svare. jeg er litt ny i gemet ennå men jeg synes fortsatt det e gøy å vinne en tur
men det kan bli litt for vanskelige spørsmål av og til, men jaja man lærer jo litt da 

ow
-
Hvor finner man denne fine betongklumpen? Et HKB.
ole w: Det er vel naturlig at man poster fra et fort i nærheten, eller ihvertfall et man har vært på. Jeg har ikke vært på noe i Trøndelag, men kanskje nestemann har noe derfra. Og alle kan svare. Det er bare å gjette.
Og jeg tror ikke man vinner noen tur 
ole w: Det er vel naturlig at man poster fra et fort i nærheten, eller ihvertfall et man har vært på. Jeg har ikke vært på noe i Trøndelag, men kanskje nestemann har noe derfra. Og alle kan svare. Det er bare å gjette.

- Attachments
-
- Quiz4.JPG (333.02 KiB) Viewed 1371 times
ole w: Det er vel naturlig at man poster fra et fort i nærheten, eller ihvertfall et man har vært på. Jeg har ikke vært på noe i Trøndelag, men kanskje nestemann har noe derfra. Og alle kan svare. Det er bare å gjette.Og jeg tror ikke man vinner noen tur
--
Tommy
Tommy
- Benjaminsen
Kan det være fra HKB 1./980 Langesund (984)?
Kai
-
Det virket jo som denne var vanskelig nok
Det er ikke Langesund, men det er ihvertfall sør for Trondheim
Betongklossen over, er tobruken på hjørnet av kommandobunkeren på stedet. Her er utsikten fra kommandobunkeren. Det burde være til hjelp.

Det er ikke Langesund, men det er ihvertfall sør for Trondheim

Betongklossen over, er tobruken på hjørnet av kommandobunkeren på stedet. Her er utsikten fra kommandobunkeren. Det burde være til hjelp.
- Attachments
-
- Quiz5.JPG (338.71 KiB) Viewed 1431 times