Hehe, ser denKOS wrote:Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget AlexanderAlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.![]()
Tror det mangler et par steiner rundt R636'en om det blir et aldri så lite overskudd (ref. foto)![]()
Lykke til med filmprosjektet
mvh
KOS
Filmprosjekt
Moderators: Stutzpunkt, KOS
-
AlexanderKristiansen
- Henning Dalsvåg
Å hvor mange år hadde du tenkt at dette filmprosjektet skulle vare?KOS wrote:Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget AlexanderAlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.![]()
Tror det mangler et par steiner rundt R636'en om det blir et aldri så lite overskudd (ref. foto)![]()
mvh
KOS
Mvh Henning Dalsvåg
- Henning Dalsvåg
Tar meg en tur ut til fortet imorgen så får eg se hvor mye eg får gjort .AlexanderKristiansen wrote:Hehe, ser denKOS wrote:Ja, da får du ihvertfall fått en som liker steinarbeid med på laget AlexanderAlexanderKristiansen wrote:Hei Henning og tusen takk for tilbudet om å være med å rydde, en ekstra hånd vil garantert komme godt med.![]()
mvh
KOSMen understreker at vi ikke skal rydde PÅ PLASS stein, men rydde bort stein som ligger i veien
Tror vi skulle rydda en god stund om alle steinene skulle tilbake rundt bunkersen!
Mvh Henning Dalsvåg